Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at lave et dating site. Pris osv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

er der nogen kan hjælp mig med lave et dating hjemmeside?? pris ovs

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken platform vil du benytte,

Hvilke muligheder og funktioner skal der være på sitet?

Der er vist en hel del overvejelser der skal gøres før man "bare lige" laver en dating hjemmeside.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ret dyrt at få lavet fra bunden...

Men du kan købe en færdig løsning - der findes en masse, som regel koster de 2-5.000 - og så tilpasse den (enten selv eller betale dem for det).

Google er din ven, hvis du skal finde systemer til dating sites.
Søg evt. på "dating php" - så finder du systemer, der er lavet i php og derfor ikke er superdyre at hoste, at få nogen til at rette i osv. Så er koden som regel åben, så man kan ændre det meste. (Men vær opmærksom på at man ikke altid kan rette alle ting. Jo mere frihed, du vil have, jo dyrere er det...)

Jeg undersøgte det på et tidspunkt (ca. 1½-2 år siden, og jeg var lige ved at købe en løsning herfra: http://www.datingpro.com/. De har en masse forskellige løsninger alt efter din niche.
Men jeg ved altså ikke ret meget om dem og kender ikke deres systemer til bunds. Det er bare et sted, du kan starte - og de var i hvert fald søde og hurtige til at svare på spørgsmål...
(Og så tilpasser de gerne løsningerne for dig - men det koster selvfølgelig.)

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

det skal være lige sammen her i danmark fx dating,netdating ovs.det bliver brugt helt verden

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Den tror jeg lige der skal uddybes? Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad mener du?

Fra Valby
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

lalith:
hvad mener du?


Ja, du må uddybe det mere specifikt for at få hjælp herinde, men ja det er meget dyrt at få en grafiker til at lave sådan noget, for det er mange sider, det drejer sig om, plus der skal laves en drejebog for det hele. En god idé er at få sparring med nogle professionelle om farver, målgruppe, logo, indhold, priser osv. En god idé er også at få fat i en dygtig udvikler, som har speciale i dot.net. Det er blot mit råd, at du både bruger en grafiker og en web-udvikler, så vi taler om rigtigt mange penge for dette her. Så jo mere du selv kan tænke ud af boksen og tænke bredt og detaljeret, desto billigere bliver det for dig. En tidsplan og projektstyring er også værd at overveje.

Jo, du kan benytte dig af et billigt cms-program, så du kan lufte det lidt med, hvordan folk modtager det, for der er jo mange af sådanne sites i forvejen. At kopiere de andres koncepter gør det jo ikke anderledes, men du kan jo oprette en profil rundt omkring for at plukke de ting ud, som du synes virker på dig og samle dem sammen til dit site. Plus at du tænker skævt og ud af boksen for at tænke videre, hvad de andre ikke har. Husk på som iværksætter hvad vi ofte har hørt "Et problem der kalder på en løsning" ligesom f.eks. iPhone, der blev jo en bragende succes.

Joomla bruger jo mange til at lave flotte hjemmesider, men om der også er den mulighed med et dating-site, ved jeg ikke, men man kan vel også bruge det til det, når så mange bruger det i forvejen. De ting du selv kan gøre, vil jo gøre en kæmpe forskel for dig som iværksætter, og så kan du jo om et års tid eller før drage nytte af en professionel grafiker og dot.net-udvikler.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)