Hej Aminoer
|
Studentermedhjælp for "naturalier"
- 1
Hvor lang en periode taler vi om? Vi har kontor i Herlev og har ekstra plads - ville også gerne vide lidt mere om det bare er en stol og bord du søger eller hvilke andre ting du forventer? Bendtsen |
Hej Bendtsen |
Er der ingen andre, der kunne bruge en hjælpende hånd mod en kontorplads? |
Jeg vil bare kort fortælle om mine egne erfaringer. Jeg lavede en lignende deal med CloudSprout i starten af året, og var der frem til maj. Det var en fantastisk aftale, som jeg personligt fik rigtig, rigtig meget ud af. Det samme bør være gældende for CloudSprout. Denne slags aftaler er derfor klart win/win i mange situationer! :-) Mange gange held og lykke med det! Det skal siges at der rent regnskabsmæssigt kan være lidt der skal fikses. Jeg fandt aldrig ud af de præcise regler, men hvis det skal gøres 100% efter bogen, bør der sendes modsvarende faktura til hinanden! :-) |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Tak for svaret, begge to - og dejligt at høre erfaringer! |
Hej Rie Som Lars skriver har vi tidligere haft ham siddende, og det fik vi bestemt rigtigt meget ud af! Idag har vi fundet en fuldtids CloudSprout programmør til, men vi har stadig et skrivebord ledigt. Som vi gerne vil bytte for noget arbejdskraft. Det vi skal bruge er en Community Manager for CloudSprout, vi launcher rigtigt i November (Hvis alt går efter planen), og inden da skulle vi gerne havde skabt en horde af designere og andre bruger, som bare venter på at kunne prøve systemet. Konkret har vi har flg. opgaver: skrivning af blog-indlæg, producere videoer (interviews og walkthroughs). Skrive på relevante grupper, fora etc. Samt direkte email kontakt til udvalgte designere. Vi har jo tidligere talt om CloudSprout, men for lige at genopfriske så er primær-fordelen, at man kan lave professionelle sites og shops, uden at skrive en linie kode. Det hele foregår via drag-n-drop og en direkte integration til Photoshop. Jeg er sikker på at rollen, både bliver spændende og udfordrene, og hvis den løse godt, vil det formendtligt også være en funklende stjerne på CV'et. Hvis du har lyst til at høre mere er du meget velkommen til at ringe til mig på: 26 37 79 13.
|
Hej Peter |