Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studentermedhjælp for "naturalier"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Står du og mangler en studentermedhjælp / freelancer?

Jeg står og savner et kontorfællesskab med nogle dejlige og engagerede ”kolleger”...
Og eftersom jeg er på SU og samtidig ved at starte en masse projekter op, som endnu ikke giver så meget indtægt, har jeg pt. ikke råd til en plads i et kontorfællesskab.

Til gengæld kan jeg tilbyde en hjælpende hånd, hvis du kan undvære en plads på jeres kontor!
Jeg forestiller mig noget i retning af 7-8 timer om ugen, hvor jeg hjælper jer, og så har jeg mulighed for at sidde i jeres fællesskab og arbejde med mine egne ting resten af tiden. (Jeg er i skole 3 formiddage om ugen.)

(Jeg lover selvfølgelig, at al viden, jeg får om jeres firma, er fuldt fortroligt. I skal ikke være bange for at jeg stjæler ideer eller giver oplysninger videre.)

Opgaverne kunne f.eks. være:

Jeg er ikke så kræsen med opgaverne - jeg har masser af udfordringer i skolen og mine egne projekter, og vil ikke have noget problem med rutineopgaver. Samtidig har jeg en masse erfaring fra 14-16 år på kontor indenfor markedsføring, hjemmesider og administration (er lidt af en blæksprutte), som I kan trække på.

Jeg er 35 og har en kontoruddannelse suppleret med en akademimerkonom i kommunikation og formidling.
Pt. bygger jeg ovenpå med en bachelor i webudvikling. Jeg er færdig til næste sommer.

Om jer:
Jeg vil helst have så mange kolleger som muligt, og sidder gerne i et åbent kontor med mange andre. Det vigtigste for mig er at I har det sjovt og samtidig knokler for at være de bedste - engagerede mennesker, der stadig går op i at tage en fredagsøl eller et slag bordfodbold, det er lige mig.

Jeg bor selv i Lyngby, så I må meget gerne holde til i Storkøbenhavn.

Kan I bruge sådan en aftale?

:o)    Rie

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:08
Hej rie

Hvor lang en periode taler vi om?

Vi har kontor i Herlev og har ekstra plads - ville også gerne vide lidt mere om det bare er en stol og bord du søger eller hvilke andre ting du forventer?

Bendtsen

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 12:30

Hej Bendtsen

Umiddelbart ville det være det næste års tid, mens jeg er studerende. Men det kan for min skyld også være kortere, hvis I kun har brug for det i et halvt år, eller måske længere, afhængigt af hvad der sker, når jeg er færdig med uddannelsen (alt efter, hvor godt det går med mine mange projekter til den tid).   Smile

Jeg har bare brug for bord, stol, internetadgang og strøm til min bærbare. Og måske lidt plads i et køleskab til min uundværlige cola...?   Wink
Derudover er det vigtige for mig, at der er en del kolleger og en god stemning. (Jeg savner at der er liv omkring mig, så det skal helst være et sted med mange mennesker.)

Jeg tog lige et kig på din profil, og det ser i hvert fald ud til at du er et af de dejligt innovative mennesker med en million ideer og projekter.   Wink
Hvor mange er I?

Smile    Rie

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 23:18

Er der ingen andre, der kunne bruge en hjælpende hånd mod en kontorplads?   Smile

(Spørger hun lidt i halv tolv om aftenen - men det kan jo være at I er lige så meget natteravne som mig...   Wink  )

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:43

Jeg vil bare kort fortælle om mine egne erfaringer. Jeg lavede en lignende deal med CloudSprout i starten af året, og var der frem til maj. Det var en fantastisk aftale, som jeg personligt fik rigtig, rigtig meget ud af. Det samme bør være gældende for CloudSprout. 

Denne slags aftaler er derfor klart win/win i mange situationer! :-)

Mange gange held og lykke med det!

Det skal siges at der rent regnskabsmæssigt kan være lidt der skal fikses. Jeg fandt aldrig ud af de præcise regler, men hvis det skal gøres 100% efter bogen, bør der sendes modsvarende faktura til hinanden! :-) 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 00:32

Problemet er moms loven hvor der skal ske fakturering imellem partnerne.

Derfor skal der laves en faktura på samme beløb til jer begge. Men det er øv, hvis den ene ikke har moms fradrag :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 09:50

Tak for svaret, begge to - og dejligt at høre erfaringer!   Smile

Der er intet problem i at lave en faktura - jeg er momsregistreret. Så hvis det kræver at vi fakturerer hinanden, så skal vi nok finde ud af det. Men tak for tippet!   Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:34

Hej Rie

Som Lars skriver har vi tidligere haft ham siddende, og det fik vi bestemt rigtigt meget ud af!

Idag har vi fundet en fuldtids CloudSprout programmør til, men vi har stadig et skrivebord ledigt. Som vi gerne vil bytte for noget arbejdskraft.

Det vi skal bruge er en Community Manager for CloudSprout, vi launcher rigtigt i November (Hvis alt går efter planen), og inden da skulle vi gerne havde skabt en horde af designere og andre bruger, som bare venter på at kunne prøve systemet.

Konkret har vi har flg. opgaver: skrivning af blog-indlæg, producere videoer (interviews og walkthroughs). Skrive på relevante grupper, fora etc. Samt direkte email kontakt til udvalgte designere.

Vi har jo tidligere talt om CloudSprout, men for lige at genopfriske så er primær-fordelen, at man kan lave professionelle sites og shops, uden at skrive en linie kode. Det hele foregår via drag-n-drop og en direkte integration til Photoshop.

Som noget nyt laver vi en gratis version, som vil være nok for langt de fleste sites i Amino-segmentet, og forhåbentligt vil gøre at vi for en stor udbredelse meget hurtigt!

Jeg er sikker på at rollen, både bliver spændende og udfordrene, og hvis den løse godt, vil det formendtligt også være en funklende stjerne på CV'et.

Hvis du har lyst til at høre mere er du meget velkommen til at ringe til mig på: 26 37 79 13.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 14:04

Hej Peter

Det lyder da super spændende - og jeg husker jo at I bor i et rigtig fedt kontorfællesskab, og at du havde masser af gode ideer og viden.   Smile

Jeg er lige på vej til tandlægen, men ringer til dig i morgen, hvis det er ok?

Vil du evt. se CV og anbefalinger? Jeg kan evt. sende det til dig, når jeg kommer hjem igen, så du kan nå at kigge på det, inden jeg ringer?
Jeg skal bare lige bede om din mail-adresse - mit Live Mail kan åbenbart ikke huske den...   Wink

Smile    Rie

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:47

Hej Rie

Du må meget gerne sende mig CV m.m. på plu@cloudsprout.com

Glæder mig til at høre fra dig

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)