Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

helt på spanden

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:
Eleven brugte 34 timer på noget, som burde tage 2 timer. Det værste var, at alle timerne selvfølgelig blev faktureret videre til kunden, og til en timepris på 680 kr. ekskl. moms i timen.

Jeg er i den forkerte branche!!! YesBig Smile

680 kr i timen for at drikke kaffe, og kigge på de samme tal - puhaaa, det kunne jeg kan godt lige overkomme... Men vil nok også være lidt stresset, hvis man kun har 34 timer til at kigge på det ;-)

Btw, det er både revisor og advokat branchen der gør det... Har før prøvet lign, med en advokat-elev, til 1500/timen.. Advokaten lovede at det ville tage 6-8 timer, og så kunne vi spare en masse, fordi hun vil sætte sin advokat-elev til at lave det.. Regningen lød på 45K+moms :-) Heeeerligt :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:06

Jeg bliver mere og mere glad for vores gratis revisor :) Det er jo helt syge priser der bliver omtalt her i tråden og i flere tilfælde noget svineri.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:22

Du kan jo overveje at konverterer til et ApS og få en silent partner ind, som mod et indskud får anparter.

-ellers kan du jo gå med aviser, det er da klart vejen frem for alle :-)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)