Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

helt på spanden

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vespa:

Banken bad om et budget og da de så fik det ville de ikke alligevel Super Angry

Nu er det jo heller ikke sådan at banken giver et lån ud fra om du kommer med et budget, men om det budget du kommer med ser tilstrækkelig fornuftigt ud i deres øjne.

Med den nedtur vi er på vej ind i er banken ganske enkelt mere tilbageholdende med at låne penge ud, hvilket jo er skide irriterende for dem som har brug for og faktisk har fornuftige budgetter.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

vespa:
Banken bad om et budget og da de så fik det ville de ikke alligevel Super Angry


Det er der formodentlig en grund til. Se om du ikke kan skrue på nogle af de parametre der sikre indtægter og minimere udgifter og så kontakt dem igen - og forklar hvad du har gjort og hvorfor dit budget nu er mere positivt.

Jeg er sikker på at hvis de finder at deres investering i din udvikling vil være positiv for deres bank(forretning) så går de med.

Lad os høre hvordan det går - gerne også via en PB - og lad mig evt se hvad det er du tilbyder dem så kunne det være at jeg havde en alternativ vinkel på opgaven.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kan huske en  gang jeg var spanden tog jeg 30 morgen avis ruter arbejdet et år havde sparet 300.000 kr op flyttet ud i et værelse lejlighed holdt ikke ferie .

men den gang lidt bedre form end nu men ikke ret meget kan stadigvæk ramme en 5 km lige ved 15 minutter folk i okay form kan altid bruges der knokler røven ud ad bukserne .

findes stadigvæk afløser job som avisbud og vis er meget aktive dagligt og bor i et område der mangler afløser så tag det og knokle der ud ad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Har selv prøvet, at blive plattet af revisorer Devil. Det er ikke sjovt, for de tror det er et ta-selv-bord. Ekstern bogholder har jeg også prøvet. Et år for bogføring og regnskab kostede mig 85.000,00.

Den sidste revisor, jeg har smidt på porten, forstår ikke det, der er sket. Jeg skal selv lave diverse kvartalsvise opgørelser, varekøb, varesalg, finansposter osv. og så klipper de det over i C5 eller noget lignende. Kr. 4.500,00/kvartal. GLEM DET. Nu laver jeg det samme og skal betale 8.000,00 for et regnskab.

Mit råd er: Lav alt det du kan selv, find en revisor, evt. via revisorpriser.dk
Lav en aftale med SKAT. Det vil hellere have lidt ad gangen, end ingenting, eller gå efter dig.

Vi var en del, der i efteråret fik nogle store opgaver ind, fra Pharma-firmaer. Der er jo lang betalingsbetingelse fra disse. Men pengene kommer. Vi spurgte om en midlertidig forhøjelse af kassekredit, da der var tale om ca. 2 mio. "I har nok", lød svaret. Okay, tænkte vi. Så lavede vi en konto i en anden bank og fik lov til at få finansieret projektet. DB var ca. 40%. Vi er nu i fuld gang med at afvikle vores "hovedbank", da de ikke var der dengang.

Håber, at du er klar til at kæmpe videre. Det er det vi skal. Vi er jo ikke kommet frem på plat og svindel, lige som vi dagligt læser i aviserne, at nu er XX blanket af og dagen efter er NN blanket af.

Jeg følger denne fra Monty Python: "Always Look on the Bright Side of Life"

JP

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Puf:

Har selv prøvet, at blive plattet af revisorer Devil. Det er ikke sjovt, for de tror det er et ta-selv-bord. Ekstern bogholder har jeg også prøvet. Et år for bogføring og regnskab kostede mig 85.000,00.

Den sidste revisor, jeg har smidt på porten, forstår ikke det, der er sket. Jeg skal selv lave diverse kvartalsvise opgørelser, varekøb, varesalg, finansposter osv. og så klipper de det over i C5 eller noget lignende. Kr. 4.500,00/kvartal. GLEM DET. Nu laver jeg det samme og skal betale 8.000,00 for et regnskab.

Det er nu ikke alle revisorfirmaer, som følger den model. Men branchen er i høj grad plaget af revisorer, som tror deres timepriser skal koste langt mere end de er værd.

Jeg har for nyligt set eksempler på, at en revisor har sat en revisorelev, som havde været ansat i 2 måneder, til at gennemgå et regnskab, så eleven kunne lære lidt om regnskabet.

Eleven brugte 34 timer på noget, som burde tage 2 timer. Det værste var, at alle timerne selvfølgelig blev faktureret videre til kunden, og til en timepris på 680 kr. ekskl. moms i timen.

Så mener jeg sgu godt nok, at man har mistet jordforbindelsen.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:
Eleven brugte 34 timer på noget, som burde tage 2 timer. Det værste var, at alle timerne selvfølgelig blev faktureret videre til kunden, og til en timepris på 680 kr. ekskl. moms i timen.

Jeg er i den forkerte branche!!! YesBig Smile

680 kr i timen for at drikke kaffe, og kigge på de samme tal - puhaaa, det kunne jeg kan godt lige overkomme... Men vil nok også være lidt stresset, hvis man kun har 34 timer til at kigge på det ;-)

Btw, det er både revisor og advokat branchen der gør det... Har før prøvet lign, med en advokat-elev, til 1500/timen.. Advokaten lovede at det ville tage 6-8 timer, og så kunne vi spare en masse, fordi hun vil sætte sin advokat-elev til at lave det.. Regningen lød på 45K+moms :-) Heeeerligt :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver mere og mere glad for vores gratis revisor :) Det er jo helt syge priser der bliver omtalt her i tråden og i flere tilfælde noget svineri.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo overveje at konverterer til et ApS og få en silent partner ind, som mod et indskud får anparter.

-ellers kan du jo gå med aviser, det er da klart vejen frem for alle :-)

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)