Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til helt små beløb

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi :

Brian...Skal man ikke som shop stadig have en indløsningsaftale med PBS??? 

Nej, det er netop det der er fidusen. Kunne forstille mig DENNE LØSNING kunne være brugbar for trådstarter

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:07

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Nej, det er netop det der er fidusen

Jeg kan ikke forestille mig at "en anden" kan lave en aftale med PBS vedrørende "rene" Dankort på dine vegne, det lyder ikke rigtigt, da det jo er ejeren der hæfter.

Det ville jeg ihvertilfælde undersøge om "rene" Dankort er med i denne aftale, det er jeg ikke sikker på de er, men VISA Dankort er sikkert.

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11

Kim Boldig:

Nej, det er netop det der er fidusen

Jeg kan ikke forestille mig at "en anden" kan lave en aftale med PBS vedrørende "rene" Dankort på dine vegne, det lyder ikke rigtigt, da det jo er ejeren der hæfter.

Det ville jeg ihvertilfælde undersøge om "rene" Dankort er med i denne aftale, det er jeg ikke sikker på de er, men VISA Dankort er sikkert.

Best regards

Jo, der kan også bruges "rent" dankort. Kunden betaler sådan set til Ewire, der så betaler dig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:15

Umidddelbart er Dankort med - de skriver i hvert fald "Dankort, kreditkort, netbank etc."...
Og reelt klarer de jo transaktionen med PBS, og efter de har fået pengene, sender de dem simpelthen videre til butikken. Så det kan PBS vel ikke brokke sig over...   Wink

Det kunne sagtens være lige præcis det, jeg leder efter!   Big Smile

Jeg synes ikke at de er helt klare i spyttet med hensyn til at forklare, præcis hvad det er, man får på sin side - men det kunne sagtens være det helt rigtige...! Så jeg har sendt dem en besked. Det ville da være super fedt, hvis det lige var det, jeg har gået og ønsket mig...!

Tak for tippet, Brian!!   Big Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:18

Jo, der kan også bruges "rent" dankort. Kunden betaler sådan set til Ewire, der så betaler dig

Hej Brian

Det ville jo være super, jeg har smidt en mail afsted til dem med nogle spørgsmål, tak for info.

Best regards

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:31

Kent Medom:

Burde man ikke her på Amino lave en fælles guide til opstart af en webshop. Der er rigtig mange spørgsmål der går igen hele tiden, og det kunne da være smart at have dem samlet i en smart guide, der hele tiden holdes opdateret af brugerne.

Amino er jo stedet hvor mange webshop ejerer sætter deres første spor. Det vil være oplagt i mine øjne.

Hej Kent

Helt enig...!

Jeg har tidligere gået og tænkt over at lave guides - både til hjemmesider og specifikt til webshops. Jeg har arbejdet med hjemmesider i en del år efterhånden, og har dermed samlet en masse viden, som nybegyndere kunne få god glæde af.

Min tanke er at lave en hel serie af pdf'er, så man kan udvælge præcis de emner, man vil vide mere om, og så købe dem for et mindre beløb. (Eks. design, SEO, sådan-bygger-du-et-site/en-shop-skridt-for-skridt, salgspsykologi, sælgende tekster, nyhedsbreve, affiliate, sammenligning-af-betalingsmuligheder, etc etc etc.)

Endnu en af de mange ideer, der kunne være sjove at føre ud i livet, hvis man bare havde tid til dem alle sammen...   Wink

Smile    Rie

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)