Hej Jeg skal til at lave nogle tryk på t-shirts osv. Til det formål skal jeg bruge en printer og noget transfer papir. Men jeg ved ikk hvad jeg skal vælge. Håber der er nogen der har erfaring inden for dette område, og som kan komme med nogle forslag til hvad jeg skal anskaffe mig. På forhånd, mange tak. Mvh Remi Nielsen |
Hjælp til at finde den rette printer (tryk på t-shirts)
- 1
Kan købes i dk :) ka bare ikke huske hvor |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Du skal være opmærksom på at man skal lave rimelig mange t-shirts før det ikke kan betale sig at outsource opgaven. Hvis du stadig har brug for en, så har jeg faktisk intet bedre forlag end den der allerede er nævnt, da den også fås i Danmark. Mvh, |
Hej Remi. Jeg forstå ingenting i printere, men jeg er kunstner. Måske kan du en dag få en ide om at bruge mine motiver på dine T-shirts. Jeg kan forvisse dig i, at mine billeder er unikke, så dine t-shirts bliver helt anderledes. Se min profil : der er to links til mine 4 albumer. Mvh. Lana Petersen |
The magic touch er et rigtigt godt bud. Du kan bruge flere forskellige printere og der er en masse muligheder med forskellige typer transferpapir så du får det mest optimale resultat. Du skal dog også bruge en varmepresse der kan levere et høj tryk, jeg vil anbefale en med trykluft for så får du også det samme resultat hver gang. Du kan købe transferpapiret hos Difrudan i Silkeborg. |
mvh Bent
Tak for svarene, men har hørt at man skal have sig en blækprinter og ikke en laser printer for at kunne lave prints til t-shirts osv... Jeg kunne også godt tænke mig lidt flere printere at vælge imellem... så hvis der er nogen der har nogle forslag til andre printere hører jeg gerne... På forhånd tak. |