Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefalinger af virksomheder der laver mailchimp skabaloner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg søger en håndfuld anbefaler til nogen lækre virksomheder der laver mailchimp skabaloner til en fornuft pris.

Det skal være mulighed for at
- Rette teksterne
- Udskifte billeder
- Udskifte produkt billeder

Så skal skabalonen selvfølgelig opfylde div. krav med afmeldings funktion osv.

Det har længe irriteret mig at vi ikke sender ordentlige nyhedsbreve nu, så du skal det være så vi kan få en håndfuld kjoler til fest ud af lageret ;)

På forhånd tak
Tim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08

Hej Tim

Super spændende, må man sige det er, skulle næsten have lavet et blogpost til dig, det har jeg desværre ikke tid til her til aften. Har arbejdet med email markedsføring de sidste 3 år både med systemer rådgivning og undervisning til virksomheder så de får højere konvertering og flere åbninger.

Jeg vil gerne komme med et bud på en skabelon. Selvfølgelig skal du kunne udskifte billeder, rette tekster mm.

Skriv mig en PM eller fang mig på mobilen 26718383

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:19

Hej Michael.

Jeg skulle nok have lukket tråden noget før, vi har selv lavet en skabelon, men det kunne nu alligevel godt være interessant at hører hvad du har at byde på. Du får en pm om 5min.

Tim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01

Hej TimP

Jeg arbejder freelance for en virksomhed der laver alt lige fra mobil-applikationer til MailChimp administration for små såvel som større virksomheder og organisationer.

Hvis du vil høre nærmere - ala@redk.dk.

Go weekend

Mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)