Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvad skal jeg gøre for at få kunder?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

de fleste virksomheder går ikke op i prisen , men tænker mere kvalitet jeg kan intet se på siden af vildt show lokale lav maser af billeder på siden med de flottest dekorationer , lav den vildeste og fedeste video tag ud til virksomhederne giv dem dette vilde visit links til hjemmesiden  og de mellemstore en rigtige god video gratis .

være lidt aktive overalt arbejde lidt med søgeord optimering af siden sats på de lokal ord blomster Horsens dekorationer Horsens , det skal der vilde arbejde til at opnå lav konkurrence og meget relevante besøgene der klikker her evt. kør adwords målrette mod disse ord sæt det f.eks. maks. 500 kr. om måneden.

lidt aktive her og tjekke konkurrenterne med yahoo site seach når du langt , evt. betale fra dig vis vil meget langt op  og kan også være du ikke har tiden vis vil have endnu mere mod google

her gav jeg lidt tips hvad jeg og nogle andre af ideer vedr. siden kan komme god i gang ved lidt ved satsning lav konkurrence ord  http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

husk hav en passion som iværksættere vær den bedste og passion der siger du vil videre formidle dit produkt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skanderborg
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:53

kan se hvad i mener med hjemmesiden, der mangler lidt farver - kunne godt være jeg vil tage imod dit tilbud hvis det stadig gælder ? :) .

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:55

Se mit tilbud ? :) Ganske gratis..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:06

Hvad mener du med video? hvad skal denne video indeholde?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:27

Mikael...Er slet ikke enig med dig, her i Aarhus området går virksomheder meget op i prisen og de prutter om enhver 5 øre. Så prisen er yderst vigtig i dette tilfælde.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:32

Simone..Ok du har ikke erfaring med opsøgende salg, for det er yderst vigtigt hvordan du kommer ind af døren til de virksomheder.

Hvis jeg var dig ville jeg lave min egen lille analyse, jeg ville ringe ud til 100 relevante kunder og stille dem nogle spørgsmål omkring brugen af blomster og om de kunne være interesseret. Lav 10 spørgsmål, der er utrolig relevante for det du laver og kvittere så med en buket blomster fordi de deltog. På den måde åbner du døren en lille smule og du får vist flaget. Plus at du får analyseret i hvem der kunne blive dine kunder og hvem der ikke gør.

Et tillægsprodukt kunne være frugt eller chokolade

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 22:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simone:

Fortæller selvfølgelig hvem jeg er og at jeg tilbyder at komme fast hver 7 dag, men blosmterdekorationer til kontoret og receptionen, og giver dem en folder med lidt info om den service jeg tilbyder. - taler for det meste kun med receptionisterne.

Hej Simone

Jeg tror du får mere ud af at snakke med administrationscheferne/indkøbscheferne/chefen for receptionen i stedet for receptionisterne. Du skal snakke med dem, som tager beslutningen om enten at få blomster eller skifte leverandør.

Og hvad med fx at tilbyde: Ugens kontor/receptions-buket. Jeg ved at der er mange forkontorer, chefkontorer og receptioner som får en frisk buket leveret hver mandag.

Ellers en god idé at møde op på virksomhedsadresserne - som du også har gjort :o)

Pøj pøj med virksomheden, og giv endelig ikke op ... al begyndelse er svær, og du skal nok få nogle blomsterglade kunder, for det ser ud til at være nogle rigtig flotte dekorationer du laver.

Susan :o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Simone:

Hvad mener du med video? hvad skal denne video indeholde?

jeg mener dette her 

En Rigtige god video der viser jeres super flotte blomster dekorationer fra alle vinkler , gerne med noget kort omkring jeres virksomhed, man skal nærmeste kunne mærke og dufte blomsterne og følge får man en unik vare , dette er lettere at vise med en video end billeder kan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 22:40

Mikael christiansen:

jeg mener dette her 

En Rigtige god video der viser jeres super flotte blomster dekorationer fra alle vinkler , gerne med noget kort omkring jeres virksomhed, man skal nærmeste kunne mærke og dufte blomsterne og følge får man en unik vare , dette er lettere at vise med en video end billeder kan

Jeg er helt enig med Mikael. Video er en kanon måde at præsentere sit produkt, faktisk uanset hvilket produkt man har :o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:41

Jimmi :

Mikael...Er slet ikke enig med dig, her i Aarhus området går virksomheder meget op i prisen og de prutter om enhver 5 øre. Så prisen er yderst vigtig i dette tilfælde.

Det gør de skam også i København og Sjælland, men jeg har  bemærket, jo større virksomhed og pænere ud ad til jo mere går de op i kvalitet end i prisen , små virksomheder til mellem store er der flere der går mere op i prisen end kvalitet, når de skal lige vise indgang af døren til virksomheden.

Oveni hvilken type er det hvilken image vil de vise ud ad til, der kan mindre virksomheder også gå mere op i kvalitet end prisen

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)