Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger en programmør til at indgå et samarbejde. Jeg har ideen, men søger en at arbejde sammen med 50/50. Du skal være stærk indenfor it og kanon indenfor div. hjemmeside design og programmering.

Ser kæmpe potentiale i denne ide, men vil ikke røbe mere på nuværende tidspunkt men hører gerne fra dig hvis du mener du har de rette kompetencer. Skriv gerne lidt om dig selv (erfaring, kompetencer, beskæftigelse mm)

 

Ser frem til at høre fra dig.

mvh

Sarah

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sendt dig en PB ! :)

Go weekend

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

sarahlg:

Jeg søger en programmør til at indgå et samarbejde. Jeg har ideen, men søger en at arbejde sammen med 50/50. Du skal være stærk indenfor it og kanon indenfor div. hjemmeside design og programmering.

Ser kæmpe potentiale i denne ide, men vil ikke røbe mere på nuværende tidspunkt men hører gerne fra dig hvis du mener du har de rette kompetencer. Skriv gerne lidt om dig selv (erfaring, kompetencer, beskæftigelse mm)

 

Ser frem til at høre fra dig.

mvh

Sarah

Jeg kan godt programmere for dig til 300,- pr time plus moms. Så mangler vi bare en designer! :-)

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror hun mener indgå i et samarbejde, hvor i deler 50% af projektet hver, og at du skal arbejde gratis.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for tilbudet men som beskrevet søger jeg ikke kun en programmør men også en samarbejdspartner som er interesseret i 50/50 del af opstart af virksomhedsideen.

Mht design så er dette et område jeg selv behærsker.

 

mvh

Sarah

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

sarahlg:

tak for tilbudet men som beskrevet søger jeg ikke kun en programmør men også en samarbejdspartner som er interesseret i 50/50 del af opstart af virksomhedsideen.

Mht design så er dette et område jeg selv behærsker.

Så kan du vel nøjes med at betale 150 kr. i timen, men til gengæld også selv kunne forvente at modtage 50% betaling af dine timer fra din firmapartner.

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sarah.

Vedr. dit opslag på amino hvor du søger en samarbejdspartner.

Hvis ikke du får den respons du forventer, håber jeg ikke du giver op, - for hvis man har en god ide så er det vigtigt at forfølge den.

Typisk bliver lignede opslag modtaget dårligt *1, - enten p.g.a. hemmelighedskræmmeriet, eller fordi ideen (nogen gange fejlagtigt) bærer præg af at være usammenhængende eller bare ikke gennemtænkt, - ja sågar trukket op af en hat.

Så hvis du ikke finder din drømmepartner på denne her måde, - kan jeg anbefale dig følgende tiltag:

  1. Åbne kort.
  2. En kort teaser der gør at en evt. partner gider læse videre
  3. Gennemarbejdet forretningsplan & evt. udkast til budgetter.

Det eneste du risikerer er din tid... og der er meget at vinde.

*1 Prøv at søge på amino efter lignende tråde, - så vil du opdage at vi har et lignede opslag sådan ca. ugentligt, - og det bliver som regel vedtaget at trådstarter er en "klaphat".

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også skrevet en PB til dig..

Støtter også op omkring det som Jørgen Olsen skriver ovenover, jeg kan også kun anbefale åbenhed, og en beskrivelse i korte træk, så man har mulighed for at vurdere om det er et projekt man har tid til at kaste sig over, eftersom det er en 50/50 fordeling.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre lidt mere omkring projektet, og hvad du vil bidrage med for uden en ide?

Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)