Vi har i dag en portal der er lavet i .net og vi skal have tilknyttet et shopmodul. Så er det store spørgsmål, er der nogen der har prøvet det og hvilken shopmodul kan i anbefale?
Det er vigtig at shopmodulet kan integreres i portalen så de "snakker" sammen fx med login, keywords osv.
Ja jeg mangler egentlig også en udvikler der kan lave det, så kom endelig også gerne forslag hertil.
Nu er jeg ikke særlig teknisk så der kommer lige et spørgsmål der måske kan virke håbløst for nogen - MEN vores portal kører på et eget udviklet cms, vil man så normalt til shoppen vælge et andet cms + shopmodul?
Nu er jeg ikke særlig teknisk så der kommer lige et spørgsmål der måske kan virke håbløst for nogen - MEN vores portal kører på et eget udviklet cms, vil man så normalt til shoppen vælge et andet cms + shopmodul?
Så vil jeg lave et shopmodul til JERES løsning
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
At skifte CMS kommer meget an på hvordan jeres nuværende kører.
Men Umbraco er et af de bedste CMS på .NET og det er nemt at udvide med nye funktioner. Jeg har bla. lavet en løsning for en køreskole hvor eleverne tilmelder sig online og så er det bundet op på et sms system så de får en sms før de skal ud og køre.
Kørelæren kan så chekke af når de har været til køre/teori prøve osv..
Grænserne for at bruge Umbraco findes ikke (endnu) og jeg finder hele tiden nye sites at bruge det på.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Spændende... Det må jeg holde for øje, men må nok hellere finde en ekspert først med lidt mere indsigt end jeg selv inden der kan tages stilling til om det kan betale sig af skifte cms.