Kære Aminoer! Jeg har en genial idé! Hvis vi håndterer den rigtigt, kan den blive lige så stor som Google eller Skype! Det er et lille stykke software, som en bruger downloader til sin computer (som Skype), og herefter opnår en række forbedringer indenfor den branche, som vi bevæger os indenfor - sorry - "no more info" i dette forum! Programmet er forholdsvist nemt at internationalisere, hvorfor vi sigter internationalt med det samme (som Google og Skype). Det er i høj grad brugerne selv, som skaber ydelsen og indholdet, hvorfor vores opgave kun er at udvikle og vedligeholde platformen (som jubii eller Spamfighter). Netop baseret på denne tankegang, er det nemt at komme ud til en stor mængde af mennesker - på kort tid! (Skype rundede 1 million brugere efter kort tid). Produktet er baseret på et konkret produkt, som bliver bedre og mere detaljeret med tiden, eftersom brugerne er med til at forbedre det (som YouTube). Produktet er baseret på venskab og kommunikation (som Skype og YouTube), men findes i dag ikke på verdensmarkedet!!! Produktet rammer altså et hul i markedet! Yderligere vil produktet revolutionere en branche, som alene i Danmark omsætter for milliarder af kroner årligt! ----- Hvem er jeg? Jeg er uddannet ingeniør fra Danmarks Tekniske Universitet, 30 år gammel, og bor i København. Jeg har selv lidt kapital, som jeg er villig til at skyde efter projektet, men ikke nok til at kunne lønne ansatte. Defor søger jeg partnere, som kan være med til at realisere min (vores) idé. Hvem søger jeg? 1) En programmør, som kan lave et selvstændigt program som Skype, og som forstår, hvordan Google fungerer. Du har lyst til at investere din tid i dette projekt, også selvom der ikke er penge i det i de førstkommende måneder. 2) En grafiker, som kan lave levende grafik på computeren (spilteknologi?) og som er vant til at lave grafik til internettet. 3) Potentielle investorer, som synes dette kunne være interessant at høre mere om. Jeg skal på forhånd have dokumentation for dit investeringspotentiale, inden et møde iværksættes. Det kan også være et firma indenfor reklamebranchen, som ønsker at investere i nye produkter 4) Evt. en decideret webprogrammør, som kan optimere websitet for denne ydelse. Send mig en PM med informationer om, hvorfor du ser dig selv som en del af dette projekt. |
Partnere søges (programmør + grafiker)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Jeg er webdesigner/programmør i php, mysql og css. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om projektet. Kunne eventuelt kode/designe hjemmeside-delen af projektet. Showcases: mj-webdesign.com Mvh Mikkel Forum for freelancere: 3lance.dk |
Hej Aminoer, Tak for alle henvendelser indtil nu. Jeg vil gerne have flere, så er der større chance for, at jeg finder den rigtige samarbejdspartner! Derfor vil jeg bruge de kommende 1-2 uger til at se på henvendelser, og så vurdere om jeg har fundet mine partnere. |
Hej Aminoer, Dejligt med de henvendelser jeg har fået. Lad mig slå helt fast. Dette er IKKE et "walkover" projekt. Jeg har fået en del henvendelser fra folk, som øjner at blive millionærer i løbet af to måneder. DET KOMMER IKKE TIL AT SKE!!! Det kræver et virkeligt stort arbejde, og vi skal alle være villige til at lægge en stor indsats. Det kan sagtens tage 2-3 år, før vi begynder at tjene mere, end hvis vi tager et alm. job. Jeg kunne sagtens tage et job som ingeniør og tjene 35-40.000 om måneden. Det interesserer mig bare ikke, for jeg tror på, at jeg har en rigtig god idé. Jeg er villig til at skrue ned for blusset i det kommende lange stykke tid. Selvfølgelig skal vi også have noget at leve af, men jeg forventer, at der kan afsættes mindst 2-3 dage på dette projekt om ugen. Ellers kan vi lige så godt lukke det med det samme! Kontakt mig derfor kun, hvis du er dygtig, er villig til at investere din tid, eller har en god sjat penge, som du er villig til at investere i nogle engagerede og dygtige unge mennesker! |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)