Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp , guldsmed værksted??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.. Jeg skriver fordi jeg ville høre om nogen af jer kender til et guldsmedeværksted hvor det ville være muligt at leje sig ind på hobby basis og lære at lave smykker?? Eller om det er nogen der måske ville være interessser i at leje et lokale og indkøbe lidt værktøj og dele det? Mvh. Tim
Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:01

PM-besvaret.

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:40

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tim,

Jeg har et guldsmedeværksted/smykkegalleri i Københavns midtby, hvor jeg (senest) fra 8. september har en værkstedsplads ledig. Se billeder her: http://www.flickr.com/photos/castens/

Det koster 2000 kr/måned og inkluderer brug af "det store" maskineri, fx standboremaskine, valse, ultralydsrenser, polermaskine etc. Du skal til gengæld selv have håndværktøjet med.

Selvfølgelig deler jeg (og min værkstedsfæll)e gerne ud af vores viden, hvis du står med et konkret problem, men har du brug for at lære fra bunden, har du snarere brug for et kursus. Det kan vi også finde ud af, men det koster naturligvis også noget ;-)

Skriv til mig på design@gallericastens.dk, ring på 42 33 59 99 eller kom ind og se, hvad vi snakker om :-)

Kh

Karin

Galleri Castens

Holbergsgade 19a

www.gallericastens.dk

Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:43

Hej Tim,

Vi har et kreativt værkstedsfællesskab på Landvindingsgade 16, Kbh SV. Vi kunne rigtig godt tænke os at invitere nogen til at oprette et smykkeværksted/sølvsmedeværksted her. Vi kan dele en masse værkstedsfaciliteter samt køkken, wc, bad, kontor mv. Du skal selv stå for oprettelsen af dit værksted, men man ved aldrig om man får en hjælpende hånd af os andre... :)

Huslejen kan vi diskutere, men det kan blive i den billigere ende.

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:20

Hej Tim.

Som Jens nævnte tidligere kan du få undervisning, leje arbejdspladser og købe billige værktøjer hos Smedehytten.

Kurserne der står på min hjemmeside skal tages med et gran salt da jeg underviser i alle discipliner på åbent værksted og hver kursist får tilrettelagt sit eget forløb efter egne ønsker.

Arbejdspladser lejes ud på time- og månedsbasis, man skal dog have et vist niveau før man bliver sluppet løs på værkstedet ;)

Værktøjerne kan du se på hjemmesiden.

Du er velkommen til at ringe til mig eller kigge forbi en dag hvis du er nysgerrig ;)

www.smedehytten.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)