Hej alle. En ven og jeg har kraftigt overvejet at starte et firma op. Det går kort sagt ud på, at vi producerer markedsførings videoer, for virksomheder og privat personer. Det kan enten være videoer på 2-3 min., hvor seeren får et indblik i virksomheden og dens funktioner. Eller reklamevideoer på typisk 30-45 sek. hvor vi reklamerer for virksomhedens produkt. Vi har henholdsvis ca. 5 og 3 års erfaring med at producere kvalitets videoer i HD. Vi ville lave en hjemmeside for os også selvfølgelig. Vi kunne rigtig godt bruge nogle idéer til hvor og hvordan, I synes det ville kunne betale sig at markedsføre sig? Umiddelbart tænker vi slet ikke Facebook og AdWords, men vi er mere ovre i den del, hvor det mere er os, som opsøger kunden, i stedet for kunden opsøger os. F.eks ved messer/udstillinger, forums osv. KOM MED NOGLE INDPUT, DET VILLE VÆRE RIGTIG FEDT. Hvad siger I til idéen, og det hele overordnet? (Er godt klar over, at det ikke er en ny idé) Håber virkelig I vil tage jer tid til at svare! God weekend. Mvh |
Tilgiv mit virkelige ringe kendskab til den branche, men det der lige springer mig i hu er, kontakt tv2 regionerne, tilbyd dem en ordning hvor ja det ved jeg ikke de får eksempelvis 10% af overskudet til deres medarbejder kasse som de kan bruge på bowlingture ect, ved at sige til de kunder der gerne vil reklamere gennem dem, regionale reklamer er vel tit billigere end dem der køre primetime søndag aften på landsdækkende tv2. de 10 procent smider du jo så bare oven i kundernes pris,
men som sagt kender intet og absolut intet til denne branche så tilgiv mig hvis det lyder helt hen i vejret,
lige et side kick her fra, hvorfor ikke OGSÅ bruge facebook til at gøre sig selv bemærket, det er jo gratis, og næsten uden arbejde.
håber du kan bruge mit input bare en smule, om ikke andet så til at grine af hvis det er helt hen i vejret
Mv
Ricky