Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyuddannet administrationsøkonom søger job

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg er nyuddannet Administrationsøkonom, og kunne rigtig godt tænke mig et job. Det er bare lidt svært at finde lige pt. Især som kørestolsbruger. Derfor tænkte jeg at det ikke kunne skade, at oprette et indlæg her på Amino (jeg har ligeledes oprettet en begivenhed på Facebook).

Som skrevet tidligere er jeg uddannet administrationsøkonom. På uddannelsen har jeg haft fag som samfundsforhold og organisation, herunder fx organisations kultur. Jeg har haft administration, projektarbejde, kvalitetssikring, kommunikation m.m. Desuden har jeg haft jura (forvaltningsret, aftaleret og personalejura) og økonomi, hvilket er de to fag (jura og økonomi) jeg er bedst til.

Jeg har derudover erfaring med at skrive mindre artikler, søgeoptimering af hjemmesider og er meget hjemmevant i alskens computerprogrammer, herunder specielt Excel.

Jeg er meget åben overfor forskellige jobs, så tøv endelig ikke med at kontakte mig, hvis du tror at du har et job der kunne have min interesse.

De eneste krav er at arbejdspladsen ligger på Sjælland og at arbejdspladsen er tilgængelig for en i kørestol. Eksamensbevis, CV og ansøgning kan naturligvis sendes til interesserede.

Jeg håber, at der er nogen der kender nogen eller måske selv arbejder i en virksomhed, hvor jeg kan bruges.

Jeg kan kontaktes på thomas1194@hotmail.com

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige prøve at få det her indlæg op igen.

En kort opsummering / elevatortale:

Jeg interesserer mig for økonomi, personalejura og IT. Jeg er analytisk og struktureret, hvilket vil sige at jeg tænker meget over komplekse opgaver, for at komme med den bedste løsning. Jeg er administrativ stærk og ikke bange for rutinearbejde. Jeg ser løsninger frem for problemer og er, med min smilende og positive tilgang til livet, altid i godt humør.

Siden det første indlæg, er jeg blevet meget mere klar over hvad jeg egentlig gerne vil arbejde med. Jeg vil gerne arbejde i en personaleafdeling, som fx. personalekonsulent. Derudover er jeg interesseret i stillinger som koordinator af den ene eller anden slags. Gerne med uddannelse eller kursus.

Som en bonus kan det tilføjes, at en virksomhed der ansætter mig i en stilling, der har forbindelse med min uddannelse (som administrationsøkonom) - det kunne være de ovennævnte - kan få dækket op til 132,5,- i time i op til et år. Det kaldes Isbryderordningen.

Jeg håber at høre fra en masse, og kommer gerne ud til en kop kaffe og uforpligtende samtale.

Kontakt mig på thomas1194@hotmail.com

God weekend :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)