Det her er så sjovt hvis man arbejder med Google/SEO EDIT: DET HER ER IKKE SJOVT, DET VAR KUN MIG DER SYNTES DET!!!! |
Bah, man kan sagtens se at det er to bjørne. Det er tydeligvis photoshoppet.
Det her er så sjovt hvis man arbejder med Google/SEO EDIT: DET HER ER IKKE SJOVT, DET VAR KUN MIG DER SYNTES DET!!!! |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Bah, man kan sagtens se at det er to bjørne. Det er tydeligvis photoshoppet. |
Mvh. Søren Vang,
Er du sikker? haha |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
ja.. hold... da... op... hvor jeg faldt ned af stolen af grin... erm.. ? :P |
Kan da ikke gøre for at jeg syntes det var sjovt og ville dele det med jer ? sidste gang syntes i alle sammen det var sjovt :) nu gør i ÅBENBART ikke, det skal vi vel ikke være uvenner over :) |
Fantastisk sjovt, og virkelig hardcore Photoshoping - gid man da bare havde de evner til at lave sjove billeder....så ville jeg nærmest ikke gå i seng. |
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.
i didnt make it :) |