Hej alle sammen I går kom jeg til at tænke på en ny måde at lave affiliatesider på. Jeg har i hvert fald ikke set nogle af den slags endnu. Det kan I jo afgøre, er det nyt eller ej? Idéen kom da jeg så denne tråd, som handler om at lave en liste med alle CMS systemer og E-commerce systemer. Derfor fik jeg idéen: Hvorfor ikke lave en hjemmeside med information om en hel masse forskellige systemer. Den skulle indeholde anmeldelser, fordele og ulemper til hver eneste system. Her kommer affiliatedelen: Så kunne den også finde holde en liste over hjemmesider der sælger theme/templates. Det skal så være med affiliatelinks. De kunne evt. også være blevet bedømt - f.eks. med 5 stjerne-systemet. Det ville give en side med en masse god og brugbar information, samtidig med den kunne tjene penge på at være affiliate til theme hjemmesiderne. Er idéen ny, ville den kunne holde og hvad synes i generelt om den? _______________________________________________________________________ Med venlig hilsen David Bograd PS. Grunden til jeg ikke selv laver siden, er at jeg ikke har kendskab til mange CMS/e-commerce systemer, så jeg har ikke den viden som behøves. Hvis du har det skal du være mere end velkommen til at starte sådan en hjemmeside! ;) |
Hej David.
At du ikke selv har al kendskabet behøver ikke nødvendigvis at afholde dig fra at realisere et sådan projekt. Gør websitet brugergenereret, så alle dem, der netop har kendskabet, selv leverer anmeldelser.
Meget viden kan du jo i øvrigt også selv finde på nettet, og den kunne du så bruge til at skrive indlæg på sidens egen blog.
Dbh
Thomas