Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den nye generation af affiliatesider?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle sammen

I går kom jeg til at tænke på en ny måde at lave affiliatesider på. Jeg har i hvert fald ikke set nogle af den slags endnu. Det kan I jo afgøre, er det nyt eller ej?

Idéen kom da jeg så denne tråd, som handler om at lave en liste med alle CMS systemer og E-commerce systemer.

Derfor fik jeg idéen: Hvorfor ikke lave en hjemmeside med information om en hel masse forskellige systemer. Den skulle indeholde anmeldelser, fordele og ulemper til hver eneste system.

Her kommer affiliatedelen: Så kunne den også finde holde en liste over hjemmesider der sælger theme/templates. Det skal så være med affiliatelinks. De kunne evt. også være blevet bedømt - f.eks. med 5 stjerne-systemet.

Det ville give en side med en masse god og brugbar information, samtidig med den kunne tjene penge på at være affiliate til theme hjemmesiderne.

Er idéen ny, ville den kunne holde og hvad synes i generelt om den?

Med venlig hilsen

David Bograd

PS. Grunden til jeg ikke selv laver siden, er at jeg ikke har kendskab til mange CMS/e-commerce systemer, så jeg har ikke den viden som behøves.

Hvis du har det skal du være mere end velkommen til at starte sådan en hjemmeside! ;)

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:17

Hej David.

At du ikke selv har al kendskabet behøver ikke nødvendigvis at afholde dig fra at realisere et sådan projekt. Gør websitet brugergenereret, så alle dem, der netop har kendskabet, selv leverer anmeldelser.

Meget viden kan du jo i øvrigt også selv finde på nettet, og den kunne du så bruge til at skrive indlæg på sidens egen blog.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 12:29

Hej, har du set cmsmatrix.org ?

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 12:31

Allan Hansen:

Hej, har du set cmsmatrix.org ?

Nå dada, idéen var måske ikke helt ny igen.. ;)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34

Jeg vil ikke mene idéen er ny. Forskellen er bare at du tænker først på affiliate fremfor på godt indhold.

Mange af de eksisterende har lavet en masse godt indhold og så smider de senere reklamer på.

Når du skriver "Den nye generation..." så er det vist en overdrivelse. Hele nettet er stort set indhold krydret med nogle reklamer Smile

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej David.

Jeg erklærer mig enig i, at indholdet skal være der først og siden hen reklamerne.

Vær blot meget opmærksom på interessekonflikten: Du anmelder et produkt med den ene hånd og beder folk om at købe det selv samme produkt med den anden hånd.... troværdigt?

Ved godt det er meget brugt, men personligt er jeg altid meget skeptisk, når anmelderen selv forsøger at sælge produktet - ikke helt uafhægig. Smile

Lasse

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)