Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode råd til min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har et problem som jeg ønsker hjælp til.

Jeg har for et år siden startet min egen lille hobbybutik, men jeg har også invisteret en del penge i en web butik, men problemet er at jeg ikke har noget salg i den, jeg har ingen erfaringer med hjemmesider, derfor har jeg fået en prof til at lave den, i håb om at han kunne lave en god hjemmeside, men det er åbenbart ikke tilfældet, jeg ligger billeder ind hele tiden, jeg har på Google oprettet en annonce på Adwords, så den popper op når folk søger på maskingarn, jeg kan gå ind og se at der er meget trafik på den, men det giver intet salg, kan i sige mig hvad der er forkert på min web adr.

Jeg har ikke dankort salg pga prisen på det, men det mener jeg ikke er det hele, da jeg kender andre butikker, som sælger uden dk

Håber nogen kan give et godt råd til at komme videre

Mvh

Jytte Hansen

www.garndillen.dk

Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 11:30

Kære Jytte.

Som professional designer, så ville jeg aldrig købe på din hjemmeside og det skyldes flere ting. Hjemmesiden ser ikke professionel ud, og derved går du glip af meget salg, da folk ikke tør bruge den. Det andet er dankort!!! En shop kan ikke fungere uden dette i dag og det salg som der kommer ekstra pga. af betaling med dankort skulle gerne indtjene udgiften mange gange!

Dankort er heller ikke så dyrt, for både abbonement hos NETS og en betalingsgateway ligger det på ca. 300,- pr. md.

Vi ville sagtens kunne hjælpe dig med at lave en flot og velfungerende webshop. Du er velkommen til at ringe til mig på 7027 0150 og tage en snak om pris m.m.

Med venlig hilsen
Lasse Bøegh-Petersen, www.siteplus.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:35

Tryk stop på Adwords, der ingen grund til at bruge penge før siden er klar til salg - hvilket den ikke er nu. 

Følg ovenstående råd, samt få fjernet virtuemart linket, jeg hoppede ihvertfald i og røg videre til virtuemart.net da jeg ville se nærmere på betalingsdelen. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Maribo
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:37

Du tabte mig allerede ved "Siden er under opbygning"

Det er muligvis mig der er speciel, men står det på forsiden er der jo ingen grund til at fortsætte.

Dvs. jeg læser det som "der er intet at se her, smut bare videre med det samme".

Opdagelsesrejsende i informationsteknologi Big Smile

Mødested for professionelle og spirende kunstnere

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:40

En anden ting du SKAL ændre er denne:

Vi giver ikke penge retur, men ombytter gerne ( til et evt. til-gode-bevis ).

Kunden har krav på at kunne returnere ordren inden for 14 dage.

Jeg mener at kunden har krav på at få pengene tilbage og ikke kun et tilgodebevis. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 3. Aug 11
Skrevet kl. 15:38

Jeg takker for Dit indlæg, retter det hurtigst muligt

Mvh

Jytte Hansen

Tilmeldt 3. Aug 11
Skrevet kl. 15:43

Hej Niels

Tak for Din besvarelse.

Kan godt se at Du ret. retter til hurtigst muligt

Mvh

Jytte

Tilmeldt 3. Aug 11
Skrevet kl. 15:47

Hej Lasse

Tak for Dit svar.

Problemet er opstået fordi en anden skal hjælpe til med at rette siden til.

Desværre er han vist ikke hurtig nok.

Det irriterer også mig

Mvh

Jytte

Tilmeldt 3. Aug 11
Skrevet kl. 15:55

Hej Martin

Der sker vist ting og sager på min hjemmeside, jeg ikke er klar over.

Det vil jeg hurtigst muligt få rettet.

Mvh

Jytte

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:14

Hej Jytte

Jeg ville bestemt også mene at du burde få kigget både på design og koder - faktisk tror jeg at et mere indbydende og prof logo ville gøre underværker! Derudover ville dankort betaling bare hjælpe en hel del på salget er jeg sikker på! - Det giver efter min mening en trykhedsfornemmelse og en form for professionalisme når webshops tilbyder det...Jeg ville f.eks aldrig købe noget et sted hvis jeg ikke kunne gøre det med dankort! - Så overvej lige dankort salg igen...

Og så en anden ide...hvorfor ikke tage nogle billeder af jeres fysiske butik og så ligge dem på siden? - det ville give et indtryk af at det rent faktisk er en seriøs og reel butik det her Big Smile

Mvh

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)