Hej derude Jeg har et problem som jeg ønsker hjælp til. Jeg har for et år siden startet min egen lille hobbybutik, men jeg har også invisteret en del penge i en web butik, men problemet er at jeg ikke har noget salg i den, jeg har ingen erfaringer med hjemmesider, derfor har jeg fået en prof til at lave den, i håb om at han kunne lave en god hjemmeside, men det er åbenbart ikke tilfældet, jeg ligger billeder ind hele tiden, jeg har på Google oprettet en annonce på Adwords, så den popper op når folk søger på maskingarn, jeg kan gå ind og se at der er meget trafik på den, men det giver intet salg, kan i sige mig hvad der er forkert på min web adr. Jeg har ikke dankort salg pga prisen på det, men det mener jeg ikke er det hele, da jeg kender andre butikker, som sælger uden dk Håber nogen kan give et godt råd til at komme videre
Mvh Jytte Hansen |
Kære Jytte.
Som professional designer, så ville jeg aldrig købe på din hjemmeside og det skyldes flere ting. Hjemmesiden ser ikke professionel ud, og derved går du glip af meget salg, da folk ikke tør bruge den. Det andet er dankort!!! En shop kan ikke fungere uden dette i dag og det salg som der kommer ekstra pga. af betaling med dankort skulle gerne indtjene udgiften mange gange!
Dankort er heller ikke så dyrt, for både abbonement hos NETS og en betalingsgateway ligger det på ca. 300,- pr. md.
Vi ville sagtens kunne hjælpe dig med at lave en flot og velfungerende webshop. Du er velkommen til at ringe til mig på 7027 0150 og tage en snak om pris m.m.
Med venlig hilsen
Lasse Bøegh-Petersen, www.siteplus.dk