Laver en opgave for en som har et webhotel som ikke køre med mysql 5 som det nye wordpress gør.. Nogen der har et link til det gamle wordpress? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder.
Hilsen
Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Laver en opgave for en som har et webhotel som ikke køre med mysql 5 som det nye wordpress gør.. Nogen der har et link til det gamle wordpress? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder.
Hilsen
Emil
Kan du ikke snakke kunden fra at beholde det gamle webhotel og bestille et nyt og tidssvarende?
Det er sgu da ærgerligt at få ny hjemmeside go starte ud med en gammel version.
Hilsen
Emil
Kan du ikke snakke kunden fra at beholde det gamle webhotel og bestille et nyt og tidssvarende?
Det er sgu da ærgerligt at få ny hjemmeside go starte ud med en gammel version.
Han vil have at jeg installere det gamle.. Han køre Surftown.. Virkeligt utroligt de ikke har mysql 5..
Det er Surftown - for dem der fulgte med i debatten om deres safe_mode=Off problematik, er det ikke synderligt mærkeligt at de ikke er opdateret på en så banal front... :)
Det er dybt kritisabelt at installere en ældre version, bare fordi udbyderen ikke opdaterer deres systemer. Opdateringer bliver lavet for at blive brugt, og lukker som regel en del sikkerhedshuller.
Genovervej om du virkelig vil hjælpe med at installere en ældre WordPress version. Du udstiller sitet for unødvendige sikkerhedsrisici.
Det er dybt kritisabelt at installere en ældre version, bare fordi udbyderen ikke opdaterer deres systemer. Opdateringer bliver lavet for at blive brugt, og lukker som regel en del sikkerhedshuller.
Genovervej om du virkelig vil hjælpe med at installere en ældre WordPress version. Du udstiller sitet for unødvendige sikkerhedsrisici.
Hej Martin
Jeg er fuldkommen enig med dig, men jeg har ikke rigtigt noget valg. Jeg kan jo ikke forbyde det.. Sådan er det jo bare..
/Emil