Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde det gamle wordpress som ikke køre på mysql 5...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Laver en opgave for en som har et webhotel som ikke køre med mysql 5 som det nye wordpress gør.. Nogen der har et link til det gamle wordpress? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:47

Hej Emil,

Du kan finde den her: http://wordpress.org/download/release-archive/

Vær opmærksom på at ældre versioner ofte indeholder en del sikkerhedshuller.... :o(

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:16

IværksætterGen:

Hej Aminoer

Laver en opgave for en som har et webhotel som ikke køre med mysql 5 som det nye wordpress gør.. Nogen der har et link til det gamle wordpress? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder.

Hilsen

Emil

Kan du ikke snakke kunden fra at beholde det gamle webhotel og bestille et nyt og tidssvarende?

Det er sgu da ærgerligt at få ny hjemmeside go starte ud med en gammel version.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:45

Thomas Frost:

IværksætterGen:

Hej Aminoer

Hilsen

Emil

Kan du ikke snakke kunden fra at beholde det gamle webhotel og bestille et nyt og tidssvarende?

Det er sgu da ærgerligt at få ny hjemmeside go starte ud med en gammel version.

Han vil have at jeg installere det gamle.. Han køre Surftown.. Virkeligt utroligt de ikke har mysql 5..

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:54

Det er Surftown - for dem der fulgte med i debatten om deres safe_mode=Off problematik, er det ikke synderligt mærkeligt at de ikke er opdateret på en så banal front... :)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:58

Såvidt jeg kan se, er det 3.1.x-serien, der er sidste til at kunne bruge PHP4. Kan hentes på ovennævnte link.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:05

Det er dybt kritisabelt at installere en ældre version, bare fordi udbyderen ikke opdaterer deres systemer. Opdateringer bliver lavet for at blive brugt, og lukker som regel en del sikkerhedshuller.

Genovervej om du virkelig vil hjælpe med at installere en ældre WordPress version. Du udstiller sitet for unødvendige sikkerhedsrisici.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:32

Martin van de Belt:

Det er dybt kritisabelt at installere en ældre version, bare fordi udbyderen ikke opdaterer deres systemer. Opdateringer bliver lavet for at blive brugt, og lukker som regel en del sikkerhedshuller.

Genovervej om du virkelig vil hjælpe med at installere en ældre WordPress version. Du udstiller sitet for unødvendige sikkerhedsrisici.

Hej Martin

Jeg er fuldkommen enig med dig, men jeg har ikke rigtigt noget valg. Jeg kan jo ikke forbyde det.. Sådan er det jo bare..

/Emil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)