Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min signatur rettet til...

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er med på holdet af folk, som er glade for din ændring, Lasse!

Nu mangler vi bare Dimitri...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:24
Dato: 29-03-2007 09:01:32 Forfatter: Brian Nielsen

Ja, hulen Dimitri - kom så, take one for the team ;-)

Brian, tak tilbagemeldingen. C U around (vi plejer jo gerne lige at gå head til head) ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:31
Hehe, jeg ved du kan tåle det

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:48
Jeg vil lige benytte chancen til at spørge: Jeg har altid undret mig over dine mange kontaktinformationer i din signatur (og ja, længden har også irriteret mig, du har faktisk allerede fået bonus ved at skære den ned - jeg har f.eks. læst alle dine indlæg i debatten om hende, der vil starte en børnetøjsforretning, men står i RKI :)) - har du rent faktisk oplevet at folk har kontaktet dig på grundlag af dem?
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:38
Dato: 29-03-2007 10:48:10 Forfatter: David Mc Nally Jeg vil lige benytte chancen til at spørge: Jeg har altid undret mig over dine mange kontaktinformationer i din signatur (og ja, længden har også irriteret mig, du har faktisk allerede fået bonus ved at skære den ned - jeg har f.eks. læst alle dine indlæg i debatten om hende, der vil starte en børnetøjsforretning, men står i RKI :)) - har du rent faktisk oplevet at folk har kontaktet dig på grundlag af dem?

Som alt andet her i livet - så tester man ting af, og gør sig erfaringer - jeg havde ikke tænkt på at jeg faktisk have en lang signatur - snarere at jeg var lidt vægelsindet m.h.t. hvad jeg ville have i den - omvendt så lagde jeg godt mærke til at signatur fyldte forholdsvis meget i forhold til korte kommentarer på diverse tråde.

Men som alt andet - man bliver nogle erfaringer rigere hver dag - og nu er signaturen rettet ned - kan ikke umiddelbart måle en ændring - bortset fra dialogen i denne tråd der trods alt indikere at man har lagt mærke til mig - dog så uden at læse hvad jeg egentligt har kommenteret eller skrevet.

Så tak for den konstruktive kritik - og de mange tilbagemeldinger.

Og for nu at svare dit spørgsmål: Ja, har fået flere henvendelser - både på MSN, SKYPE, mobil - på baggrund af de ting jeg har skrevet - nok ikke så meget på baggrund af at oplysningerne har været tilgengængelige; SNARERE at det ER MULIGT at komme i kontakt med dig - og diskutere, kommentere m.m. udenom Amino.

Amino har i den grad været med til at udbygge mit netværk af kontakter, specielt indenfor min egen branche.

Alt i alt synes jeg da også min tilrettet signatur er noget mere "intelligent" end den gamle, men det er vel lidt ligesom med hjemmesider; nogle ting man gerne vil lave om, og mens man spekulere i hvad resultatet skal være så kører man videre med det man har.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:35
Dato: 29-03-2007 09:01:32
Forfatter: Brian Nielsen

Den er faktisk barberet meget ned (plus nogle få ændringer her til aften)... Bedre bliver det ikke i et par dage drenge ;)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)