Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe med min kontrakt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er udvikler og ønsker derfor at lave nogle kontrakter der "holder", og ønsker derfor lidt feedback og hjælp til mine kontrakter som jeg netop har stykket sammen.

Jeg udvikler software og kontrakterne skal hjælpe mig med at både beskytte mig men også mine kunder/købere.

http://peecee.dk/upload/view/320123

Mvh.

Helmer Pedel

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som køber ville jeg aldrig turde indgå en sådan kontrakt.

Du skriver jo direkte at du kan skønne at du ikke har kompetencerne til at udføre hele opgaven, og så blot lave den smule af den du kan finde ud af, uden at køber kan kræve nedslag i prisen.

Du skriver intet om leveringstid.

Du skriver intet om betalingsfrist.

Du skriver intet om testcases.

Du skriver intet om dokumentation af det udførte arbejde.

Du skriver intet om timeregnskab, men blot at du skønner at det tager X tid.

Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge de 5-10.000 kroner det koster at få en advokat til at lave dig en rigtig god kontrakt, du vil stå meget bedre selv end med sådan en hjemmebrygget kontrakt, hvis det kommer til stridigheder mellem dig og en eventuel kunde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. :-)

Det skal da klart overvejes. Angående punkterne, så vil jeg lige kigge på dem, og se om de ikke skal rettes ind. :-)

Angående kompetence, så er det egentligt bare for at sikre at køberen ikke bliver snydt, i det hvis arbejdet tager mere end to timer, så er der selvfølgelig nedslag i prisen, som retfærdiggør det mindre arbejde. Men har måske formuleret det forkert.

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge de 5-10.000 kroner det koster at få en advokat til at lave dig en rigtig god kontrakt, du vil stå meget bedre selv end med sådan en hjemmebrygget kontrakt, hvis det kommer til stridigheder mellem dig og en eventuel kunde.

Har lige læst din aftale igennem - Og må tilslutte mig Anders´s forslag!

Jeg tror ikke der er mange der ville underskrive en aftale, der stort set er en blanko check til dig.

M.v.h

Ulrik...

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)