Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-, grafisk-, udviklings gruppe

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu i over et år været aktivt selvstændig, og arbejdet med andre selvstændige både på sociale kontorer og freelancere.

Jeg forsøger nu, at nedfælde en gruppe freelancere, hvor at vi kan supplere hinanden i de områder hvor vi ikke har ekspertise. Dette kunne eventuelt udvikle sig til et mindre studie.


Disse områder er som jeg har skrevet i overskiften på denne tråd indenfor web, grafisk og udvikling.


Profil for ønskede freelancere

  • Min. 2års erhvervserfaring
  • Erfaring indenfor én eller flere af ovennævnte områder
  • Vil tage del på samme fod for afregning i form af fakturering af kunden efter endt opgave.


Hvis nogen skulle have interesse, eller kommentarer/kritik, så skal det være hjertens velkomment

Min egen erfaring

Jeg er multimedie designer med fokus på tryk, digital grafik og video. Jeg har 5 års erhververfaring fra både fuldtidsstilling, freelance og deltid. Jeg interesserer mig meget for produktion af brandidentitet til virksomheder i alle størrelser. Derudover har jeg en stort interesse for film mediet, og har lavet video for konferencen RFID i DANMARK. Derudover, har jeg arbejder freelance for kunderne Søndags Avisen og SmartGuy A/S.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig god idé at lave et fællesskæb hvor man kan supplere hinanden med de styrker man hver især har!

Min partner og jeg vil gerne begge deltage i dette fællesskab.

Jeg har en virkelig god analytisk forståelse og har flere års erfaring med tekstforfatning og seo

Min kompagnon er enormt dygtig til webprogrammering (Især PHP og Python er han hård til) og er ydermere acceptabel til grafisk design.

Vi kunne især godt tænke os tilknytning til en freelance grafiker som er suveræn til alt der hedder design af webpages (grafisk opbygning, logo, osv.).

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Rigtig fedt med en tilbagemelding.

Skal vi fortsætte vores snak og udveksle kontakt henover emal? :) min mail er casper@sayhi.dk jeg ser frem til at høre fra jer :)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Det lyder som en rigtig god idé med en slags udviklings- eller netværksgruppe inden for området.

Jeg arbejder primært med webdesign og grafiske ting til web-/mobilbrug, og kunne godt tænke mig at møde grafikere der laver ting til print.

peter@pfweb.dk :)

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Peter, vi kunne eventuelt finde en dag, hvor at vi kunne mødes her i København?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Super idé! Jeg er selv webdesigner, og mine kvalifikationer er grafisk design og programmering i XHTML, CSS, Actionscript og jQuery. 

Du kan besøge mit portfolio her: www.mikaelboel.dk 

Lad mig høre fra dig, hvis vi skal finde ud af noget samarbejde :)

Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé med at mødes i KBH.

Jeg skriver en mail.

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter og jeg har besluttet at holde et casual møde, hvor at vi kan møde hinanden og snakke om hvad vi eventuelt kan tilbyde hinanden kompetence mæssigt.

Vi mødes på mandag d. 22 August 2011 på Nørreport Station ved kioskerne og drager mod Fiolsstræde til cafeen Bryggen.

Jeg kan kontaktes på 2894 5115, hvis man er interesseret i at deltage.

Mvh

Casper Jensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage i mødet, da jeg bliver nødt til at arbejde i Nordjylland den næste uges tid.

Tilgengæld kan jeg her give mit input og forklare hvad jeg kunne bruge af freelance-hjælp.

Jeg har også skrevet til enkelte af jer med samme besked i øjemed.

Jeg driver sammen med min kompagnon http://Lykkeweb.com og vi arbejder løbende på forskellige projekter. Vi har ikke tilknyttet en grafiker in-house, men laver selv al backend programmering (hovedsagligt i Django, som er et python-baseret web-framework).

Vi mangler i den forbindelse hjælp fra en dygtig freelance grafiker og det vil derfor være i min største interesse, hvis vi kunne lave en mailing-liste eller lignende, så vi kan byde ind på opgaver fra hinanden.

Hej så længe!

Ulrik Lykke

www.LykkeWeb.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Lyder som en skide god idé.

Alle skal såvel være velkomne til at kontakte mig på kontakt@epweb.dk, hvis der er nogen der kan bruge min hjælp.

Kompetencer kan ses på www.epweb.dk 

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)