Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætninh af wepshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amioer.

Vi e to gutter der sidder med planer om at starte en wepshop op. Vi har desværre ingen erfaringer med dette, og ønsker derfor hjælp fra alle med ekspertise på dette område.

Det vi først og fremmest har problemmer med er selv opsætning/programeringen af hjemmesiden. Vi har endtil videre fået købt et domæne gennem one.com og skal nu igang med at satte siden op. Skal dette gøres over f.eks WP eller er der nogle nemme løsninger derude?

Det vi gerne vil have på wepshoppen er følgende:

Nem navigation på siden
Quick-checkout ( her har vi set på den fra moneybookers, (http://www.amino.dk/forums/t/102900.aspx?#682392)
Billeder af vores produkter med tilsvarende tekst.

På forhånd mange tak for jeres gode råd

Mvh Peter Mwamoto

Fra Odense C
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Webudvikling i .NET - Regard webbureau - Odense

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ligeledes stærkt anbefale Magento systemet, da det har utroligt mange funktioner og god mulighed for videreudvikling, når behovet opstår.

Jeg installerer, opsætter og supporterer webshops fra 4995 kr. (læs evt. mere på www.profitmarketing.dk)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress, Magento, Prestashop eller noget tredje. Det er svært at komme med en konkret anbefaling når man ikke kender flere detaljer omkring det setup I ønsker.

Er der f.eks integrationskrav med et økonomiprogram? Dropshipping leverandør? Lagerhotel?

Og hvad er det der skal sælges?

Giv os nogle flere detaljer om det I ønsker, og det I forventer siden skal kunne. Ud fra dit brugernavn kan jeg næsten regne ud der skal sælges cykler. Hvor mange modeller/varianter er det I skal sælge? Er det kun få, kunne du måske nøjes med en WordPress løsning. Det er dog hverken noget jeg kan eller vil anbefale på baggrund af de sparsomme oplysninger.

Kom med noget konkret, så skal jeg komme med et konkret bud på hvilken shopløsning kunne være bedst for dit vedkommende.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kommer lidt an på hvor stor og avanceret jeres shop skal være, men en simpel og prisbillig løsning kunne være Shopify eller en Wordpress shop. Begge løsninger er lige til at gå til, nemme at bruge og understøtter jeres krav om en hurtig checkout. Samtidig er der gode udvidelsesmuligheder.

Smid evt. en mail på peter@pfweb.dk, hvis I vil have lavet en webshop eller bare ønsker gode råd.

Peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)