Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til management og booking.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Bjæverskov
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer, 

Jeg startede i slutningen af 2010 et uafhængeligt musikselskab. Hvor i vi både udgiver og producere musikken.
Der imod har jeg også indset at hvis der skal være nogle penge i sådan en virksomhed, er man nødsaget til at have managementet også. Så derfor kunne det være interessant at finde en iværksætter som ville være med til at få sådan et firma op og køre. På nuværende tidspunkt skal der ingen penge skydes ind i det. Og det vi snakker om er at blive medejer af virksomheden.

Virksomheden har indtil videre gået godt på producering fronten, vi har nogle større danske artister i hus. Som blandt andet har været på tv i danmark for mere end 1,5 milion seer, optrådt alverdens gange og meget mere. Så det eneste vi enlig skal have gang i er selv at komme ud og booke og få ført dem videre i systemet.

Som jeg ser det er man nød til at have 2 mand. For det nytter ikke noget at den som har sin passion og erfaring i musik skal arbejde med papir arbejde. Så går det lige vidt. Så hellere have en der tager sig fa hver sine ting. 

Men jeg ser meget frem til at høre fra jer: dz@zachoandfriends.com 

De bedste hilsner. 

- Daniel. 

Med Venlig Hilsen - Daniel, SeoPro.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)