|
Et lille råd: |
Hej Jonas
Tak for dit super svar ;-)
Nu har jeg skrevet lidt omkring hvad jeg skal lave og ud fra det, har du så ikke et godt forslag til navnet?
Hislen
Henrik
Debat
|
Et lille råd: |
20 års erfaring med SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, der bidrager med vækst. Læs om SEO og Connect Media
|
Hej Jonas Tak for dit super svar ;-) Nu har jeg skrevet lidt omkring hvad jeg skal lave og ud fra det, har du så ikke et godt forslag til navnet? Hislen Henrik |
|
Jeg plejer at skrive en liste over service ydelser og kombinerer dem i forskellige sammensætninger - også gerne på Engelsk eller ja Latin. Det skal jo i øvrigt passe sammen med din ønskede fremtidige profil, så se også på hele din idé og hvad det egentlig er du vil med det hele.
|
20 års erfaring med SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, der bidrager med vækst. Læs om SEO og Connect Media
Vær opmærksom på, at det er svært (for andre) at udtale og huske og sandsynligvis ikke vil ligge øverst i Google på en ret oplagt søgning som "ekstern marketing". |
Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.