Et lille råd: |
Hej Jonas
Tak for dit super svar ;-)
Nu har jeg skrevet lidt omkring hvad jeg skal lave og ud fra det, har du så ikke et godt forslag til navnet?
Hislen
Henrik
Et lille råd: |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Hej Jonas Tak for dit super svar ;-) Nu har jeg skrevet lidt omkring hvad jeg skal lave og ud fra det, har du så ikke et godt forslag til navnet? Hislen Henrik |
Jeg plejer at skrive en liste over service ydelser og kombinerer dem i forskellige sammensætninger - også gerne på Engelsk eller ja Latin. Det skal jo i øvrigt passe sammen med din ønskede fremtidige profil, så se også på hele din idé og hvad det egentlig er du vil med det hele.
|
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Hey Xtrn Marketing....det lyder sku super. Tror sku jeg vælger det. |
Vær opmærksom på, at det er svært (for andre) at udtale og huske og sandsynligvis ikke vil ligge øverst i Google på en ret oplagt søgning som "ekstern marketing". |
Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.