Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trafik på hjemmesid

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Lige et hurtigt spørgsmål.

Trækker det traffik på ens hjemmeside når man har indsat youtube video'er i iframe?

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:46
Hvordan mener du ? Det trækker ingen trafik ind på din side via YouTube hvis det er det du mener .. :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:53

Så vidt jeg forstår, så går der ingen links fra Youtube til din side, når du benytter iFrame. I stedet er der nærmere tale om øget trafik for Youtube end dig, da du linker til dem.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 10:31
Indhold på en hjemmeside giver potentielt traffik fra søgemaskinerne.

MEN

Embedding af videoer, giver ikke det store - og kan endda ende med at give dårligere placeringer i søgemaskinerne, med færre besøgende som konsekvens.

Så embed kun video der er relevant.
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 11:30
Hmm :-)

Tror jeg misforstod dig.

Hvis dit spørgsmål er, om det koster dig traffik på dit webhotel, så er svaret nej.

Videoklippene bliver streamet direkte fra YouTube. Så selvom der er begrænsning på antal GB traffik pr md på dit webhotel, så kan du roligt embedde videoer på din hjemmeside.
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:45

SousVideDK:
Hmm :-)

Tror jeg misforstod dig.

Hvis dit spørgsmål er, om det koster dig traffik på dit webhotel, så er svaret nej.

Videoklippene bliver streamet direkte fra YouTube. Så selvom der er begrænsning på antal GB traffik pr md på dit webhotel, så kan du roligt embedde videoer på din hjemmeside.

Tak for svaret, det var lige præcis mit spørgsmål :)

- Jeg kan desværre ikke undgå embed af video'er da det er relevant for min hjemmeside :)

Mvh,
Jonathan Stoker 

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Odense C
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:30

Du behøver heller ikke en iframe. Datatrafikken bliver altid streamet direkte fra youtube til browser, også når youtube player er embeddet direkte i html.

Webudvikling i .NET - Regard webbureau - Odense

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)