Hej, Jeg er sikker på, at der sikkert er 100 tråde omkring AdSense. Men jeg er dummy til netop Google Adsense. Jeg synes jeg har læst diverse blogs omkring Adsense, men synes ikke rigtig det siver ind. Jeg har lavet en blog, www.babyzoneterapi.dk. Her har jeg forsøgt med AdSense, men det er ikke rigtig de rigtige annoncer. Jeg vil gerne have noget mere angående babyer og spædbørn, men pt. omhandler det alt fra webdesign, uddannelse og medicin. Hjælp en dummy! :) Martin |
Det kan nogle gange tage google lidt tid at finde de reklamer der er bedst at vise, de fleste af de reklamer jeg ser på din side handler om søvnproblemer og zoneterapi, hvilket vel egentlig er okay, grunden til at det er disse reklamer og ikke reklamer om spædbørn og lignende der dukker op er at google kigger på det tekst du har skrevet, og her bliver ord som zone terapi og søvn nævnt meget, og derfor går google ud fra at det er det din side handler om, så for at få vist nogle mere relevante reklame skal du måske flette flere ord om børn ind.
Men de reklamer jeg ser omhandler ihvertfald ikke noget om webdesign, uddannelse(bortset fra en enkelt om zoneterapeut udd.) og medicin men mere om zoneterapi og søvn problemer ;)