Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg billigt printerpapir?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Hvor køber i jeres printerpapir, samt hvor finder i det billigst? Jeg søger gerne store mængder (50.000+). Der er tale om helt almindeligt A4 printerpapir. Har i nogle gode erfaringer?

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv
Vi er grønne 

 Hvis du finder noget, kan du evt. sige du er henvist af mig.





.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Hej Aminoer!

Hvor køber i jeres printerpapir, samt hvor finder i det billigst? Jeg søger gerne store mængder (50.000+). Der er tale om helt almindeligt A4 printerpapir. Har i nogle gode erfaringer?

Jeg ser frem til at høre fra jer!

I en af Danmarks største papirbutikker... www.Papirbutikken.dk

(Faktisk min første webshop kunde - tilbage i 2004 ;))

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

hej

 <racistisk kommentar slettet af moderator>

(UNDSKYLD KUNNE IKKE STYRE MIG:))Smile

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sorry....men det var dog en yderst diskriminerende og latterlig kommentar.

Kan ikke se det sjove i det.....parterapeut.

Din kommentar gavner på ingen måde trådstarter.

 

Peter 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

sikkert men jeg prøver at minimire mit papire forbrug,og køber øko papire hvis jeg kan finde det, og han skal købe billigst muligt papire, som kommer fra?????

jeg ved det ikke om det er diskriminerende, men det er faktum, fremfor at købe sådan noget billigt papire fra flere mellemled, kan han jo købe den direkte ved at fælde træer....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

sikkert men jeg prøver at minimire mit papire forbrug,og køber øko papire hvis jeg kan finde det, og han skal købe billigst muligt papire, som kommer fra?????

jeg ved det ikke om det er diskriminerende, men det er faktum, fremfor at købe sådan noget billigt papire fra flere mellemled, kan han jo købe den direkte ved at fælde træer....

Hej,

Ja - jeg giver Peter ret - dit indlæg var meget over grænsen.

Hvis du er så klog, bør du kraftigt overveje at studere hvordan papirproduktionen fungere i verdenen. Øko papir, hvornår er det lige kommet???

Svanemærket papir, tænker du måske på? Det eksitere praktisk talt ikke mere - da mærket er for dyrt for producenterne - tilgængel kan du på diverse trykkerier få svanemærket på, da der er flere der er godkendt til Svanemærket-produktion.

Så er der FSC og PEFC mærket papir - fælles for de to forskellige mærker er at de overholder en række standarder, og at papirproducenten/importøren betaler organisationen for at sætte deres stempel på, ved at indlevere nogle klimaregnskaber.

Og så har vi resten af papiret - og nej, jeg tvivler meget strækt på at du kan finde et eneste ark fra Afrika... Hvornår er de begyndt med at have træer, til papirproduktion? :-)

Det papir du køber, er højstsandsynligt produceret i Finland, Sverige eller lign. Og ja - det er produceret under ordentlige forhold. Tror du at de blot fælder træer, laver det til papir, og finder nye steder, eller måske tager det fra regnskov? Tror om igen.

Tænk på at hvis en bonde blot høster marken, og så aldrig bruger den igen - det hænger ikke sammen. For at de kan få en forretning ud af det, passer og plejer de områderne efter alle kunstens regler, og derudover planter ligeså mange træer som de fælder - det er jo deres forretning.

Så at købe/bruge papir, er ligeså rigtigt eller forkert, som at købe/spise - Mel, havergryn, kylling, oksekøb - ja praktisk talt alt.

Papir noget af det der belaster miljøet mindst, så prøv at sammenlign det med produktionen af den bærbar-computer du sidder og læser dette på lige nu.

Just my two words. :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Desuden er langt det meste printer og kopipapir i dag faktisk produceret uden brug af træ.
Størsteparten af moderne produktion af papir til kontorbrug eller brochurer etc. sker af enten cellulose udvundet af tekstiler og bomuld eller genbrugspapir (eller en blanding)

Papir hvor der anvendes træ er overvejende avispapir og papir til reklamer i store oplag (de reklamer der vælter ind 2-3 gange om ugen)

For de interesserede produceres hovedparten af det papir der bruges i Danske virksomheder i Sverige, Finland og Tyskland.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Hvor køber i jeres printerpapir, samt hvor finder i det billigst? Jeg søger gerne store mængder (50.000+). Der er tale om helt almindeligt A4 printerpapir. Har i nogle gode erfaringer?

Hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt direkte til en af de grossister der importerer papir til Danmark
Prøv www.papyrus.dk eller www.arcticpaper.dk

Alternativt så tag fat i et af de større trykkerier i nærheden og hør dem om du kan købe papiret igennem dem.
Ved hele paller vil jeg tro at du kan købe det til priser omkring 30-35 kr. pr. 1000 ark

Det sker dog ofte at metro, bilka eller andre supermarkeder har kopipapir på kampagne til endnu bedre priser hvor ingen kan være med (men det er lidt besværligt at skulle hente store mængder i et supermarked)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)