Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

savner gode forslag til, hvad jeg skal sælge?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra søborg
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået mulighed for at leje en butik til en overskuelig månedlig husleje. Der må ikke sælges varm mad, men ok med kold mad(sandwich og lign). Butikken ligger lige udenfor kbh centrum på en meget trafikeret indfaldsvej med mange billister og cyklister, men knap så mange fodgængere. Jeg tænkte om der var nogen, som havde nogle gode ideér til hvad jeg kunne sælge? Selvfølgelig afhænger det også meget af mine egne kvalifikationer. Men ellers vil jeg sige, at jeg kan sælge nærmest alt. Jeg er den fødte sælger! Jeg brænder for at blive selvstændig, men da mine ideér kræver en større kapital, er jeg nødt til at starte med noget mindre. Huslejen er 7500kr

Jeg har selvfølgelig tænkt på flere ting. F.eks en computerværksted, hvis jeg kunne få én af mine venner med, som er kvalificeret. Et sandwich sted, men tvivler på om det vil løbe rundt, da der ligger så mange.

Håber på noget feedback.

Hilsen Dovey

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dovey

Jeg er med i et multi-level-marketings firma der er i 32 lande det kan være det er noget for dig. Du kan lige smide en mail på ronnivejsgaard@gmail.com hvis det lyder til og være noget for dig.

Hilsen Ronni

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)