Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nice pricing..noget der frister?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået sat varerne rigtigt på hylderne i butikken/tekstbureauet, og du er velkommen til at træde indenfor, og se om der er noget du kan bruge.

Der er nice pricing på mange produkter/ydelser, kontakt mig og få en uformel og uddybende snak om, hvad et samarbejde kan indeholde. Det skulle jo gerne komme din forretning til gode, ikk?

Tekst til hjemmeside kan der være lidt tvivl om. Hvad indebærer det: "tekst til hjemmeside"?

Jo, helt enkelt skriver jeg forside, samtlige undersider, evt produktbeskrivelser- alt teksten med andre ord for et fastsat tilbud, som jeg giver dig inden arbejdet begynder. Jeg udregner prisen på baggrund af antal arbejdstimer. Fx en side med 2000 ord som har forside, 5 undersider, 7 produktbeskrivelser kan jeg lave til dig for 3000 kr. Men er din website mindre, og behøver den kun 1000 ord, bliver prisen noget billigere. Er det en opdatering og opfriskning af tekst, vi taler om, reduceres prisen også. 

Igen: antal arbejdstimer afgør den endelig pris.

Prøv at gå ind på min side, som er under udvikling, og blevet kraftigt forbedret siden i går, og brug lidt tid på at overveje, hvad mine ydelser kan gøre for dig.

www.neozones.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)