Hej Aminoer. Jeg er handelsstuderende på et gymnasium. Jeg og 2 kammerater står for den årlige skitur. I år har vi fundet på ting, som vi selv kan tjene penge på. Vi vil bl.a. tilbyde skiundervisning og sælge merchandises til turen. Vi bliver alle 3 uddannet som skiinstruktører til efteråret (på basis niveau). Sidste år lærte vi nogle stykker at stå på ski og det gik glimrende. Derfor vil vi tilbyde alle eleverne skiundervisning til billige penge. Ligeledes har vi tænkt på at trykke t-shirts, pullovers og hættetrøjer til skituren. Det plejer normalt at være rejsebureauet, der tilbyder den slags ting, men i år har vi tænkt på at vi ville gøre det, så vi kan score noget profit. Men hvad er den nemmeste måde at gøre det på, så det stadig bliver lovligt? Bare notere indtjeningen på vores selvangivelse? Skriv hvis spørgsmålet skal uddybes. På forhånd tak. |
Inden i kaster jer for langt ud i skilærer-eventyret, skal I nok lige undersøge hvad skisportsstedet siger til at der er eksterne instruktører igang.
Jeg har hørt om flere steder hvor det kun er deres instruktører der må lave direkte undervisning.