Hey Aminos Markedet for luksus/unødvendigheder vokser og mange udlever deres drømme, også bil-drømmene... Hvem kan ikke se sig selv i en; MG, Minor, AC Cobra, Fiat 500, Amazon eller ikonet over dem alle ![]() Markedet for denne type køretøjer er i kraftig stigning og salget af alle de rare biler kommer selvfølgelig til, at foregå via www.kultbiler.dk Vil du bidrage med noget helt særligt, kan du blive partner! De bedste tanker Ron Dell |
www.kultbiler.dk søger investor.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
kultbiler.dk er ikke registreret. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Dato: 28-03-2007 15:27:07 Forfatter: Anders Christensen Det er generelt en god idé at sikre sig et domænenavn til projekter inden man snakker om domænenavnet offentligt. kultbiler.dk er ikke registreret. Hehe! Ja, det kan jo hurtigt skyde enhver i sænk hvis man ikke har andet på papiret end idé om et hjemmeside navn ;-) Men al respekt, det kan jo være Ron har bestilt domænenavnet, men endnu ikke betalt fremsendte girokort i så fald online "med det samme betaling" ikke er sket... Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
![]() Men jo, jeg vil gerne have mig en AC Cobra engang - sådan en sød lille sag med 6-700 heste, har bare ikke lyst til at tænke på forsikringsprisen lige nu. |
Hej Ron Det lyder spændende og jeg er helt og aldeles enig med dig. Behovet vokser og vokser. Jeg er selv igang med et større projekt der omhandler biler af luksus typen. Dvs vi bygger vores egen sportsvogn her på dansk grund, med henblik på salg udelukkende i udlandet. I den forbindelse gør jeg meget i special stumper osv., og har efterhånden et stort internationalt netværk. Jeg rejser også meget og kender derfor en del til pris niveauet på biler og dele i forskellige lande og verdensdele. Hvis det kunne være en hjælp, eller måske blive et partnerskab eller hvad ved jeg en dag, så er det fint med mig. Men kontakt mig på soendergaard-automotive@stofanet.dk eller rs@malox.eu - så kan vi da tage den derfra. Soendergaard |
Hvis din vision med ACE-NET er stor nok, behøver du ikke tænke på forsikringsprisen when you floor it in that monster of a Cobra ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Det finder jeg det ganske simpelt ikke værd på nuværende tidspunkt, skulle jeg f.eks. have kaskoforsikring på min nuværende motorcykel ville det koste mig ca. 30.000 om året. Det er jeg sku for nærrig til at betale. |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)