Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i et system, som kan modtage penge fra en part og derefter sende dem videre til en anden part, alla App store

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude! :-)
Sad her til aften og skulle finde et system, hvor man kunne sende penge til sine brugere (f.eks ligesom Euroads, Tradedoubler, Partner-ads osv gør det hver måned).

Er der nogle som ved, om de affiliate netværk selv sidder og sender pengene manuelt via. deres bank eller hvordan det hænger sammen? 

Dvs. systemet skal kunne modtage penge fra part 1 og videresende f.eks 50% af det beløb fra part 1 til part 2.

Fuldstændig som Apple gør det i deres App store. Der køber kunden et spil og udvikleren får derefter x% af beløbet.

Vh.
Simon Thomsen 

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan sagtens (sådan cirka) få banken med på at du sender dem en fil hver måned med kontonummer og beløb på dem der skal modtage pengene.

Jeg har selv været koblet på en hjemmeside som konsulent som skulle kunne ovennævnte men der vil banken inke være med så de skulle høre det manuelt.

Men prøv at høre bankerne ad.
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Du kan sagtens (sådan cirka) få banken med på at du sender dem en fil hver måned med kontonummer og beløb på dem der skal modtage pengene.

Jeg har selv været koblet på en hjemmeside som konsulent som skulle kunne ovennævnte men der vil banken inke være med så de skulle høre det manuelt.

Men prøv at høre bankerne ad.


Okay, tak for svaret, Niels.

Men findes der virkelig intet software / system som kan klare det for en ude på markedet? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Niels, det vil jeg kigge på.

Andre som kender nogle løsninger?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Du kan sagtens (sådan cirka) få banken med på at du sender dem en fil hver måned med kontonummer og beløb på dem der skal modtage pengene.


De fleste erhvervs-netbankaftaler understøtter at man uploader en fil med en overførsel pr linje, kodet i et obskurt format.  Jeg har ikke lige dokumentationen til det her, men det kan din bank sikkert levere til dig hvis du spørger en erhvervsrådgiver.

Men det virker og er noget nemmere, hurtigere og uden risiko for tastefejl når man har mange overførsler om dagen, det gælder jo bare om at få lavet den rette eksport af dit datagrundlag i dit eget system, og så ellers indlæse filen i banken, godkende udbakken med alle overførsler, og vupti, så er du afsted.

Helt automatisk tror jeg dog ikke det bliver, og det har jeg det egentligt også bedst med.. Jeg er ikke vild med at overføre så store summer uden at have haft en chance for at trykke på den røde NEEEEJ! knap undervejs hvis noget går galt i netbanken Smile

Og ja, vi har sjovt nok en helt del overførsler i vores forretning Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, så kan paypal godt det.

Mvh Jimmi

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Niels Henriksen:
Du kan sagtens (sådan cirka) få banken med på at du sender dem en fil hver måned med kontonummer og beløb på dem der skal modtage pengene.


De fleste erhvervs-netbankaftaler understøtter at man uploader en fil med en overførsel pr linje, kodet i et obskurt format.  Jeg har ikke lige dokumentationen til det her, men det kan din bank sikkert levere til dig hvis du spørger en erhvervsrådgiver.

Men det virker og er noget nemmere, hurtigere og uden risiko for tastefejl når man har mange overførsler om dagen, det gælder jo bare om at få lavet den rette eksport af dit datagrundlag i dit eget system, og så ellers indlæse filen i banken, godkende udbakken med alle overførsler, og vupti, så er du afsted.

Helt automatisk tror jeg dog ikke det bliver, og det har jeg det egentligt også bedst med.. Jeg er ikke vild med at overføre så store summer uden at have haft en chance for at trykke på den røde NEEEEJ! knap undervejs hvis noget går galt i netbanken Smile

Og ja, vi har sjovt nok en helt del overførsler i vores forretning Wink

Hej Anders.

Tak for dit svar. Godt lige at få et svar fra en, som bruger det i hverdagen :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi :

Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, så kan paypal godt det.

Mvh Jimmi

Kan paypal modtage fra part a og derefter videresende 70% af beløbet til part b f.eks?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)