jeg syens det svinger meget når jeg prøver nogle 3 gange hurtigere andre kun lidt hurtigere end amino.dk men det for meget svinger til jeg er hel síkker dette kan bruges helt sikkert til at sammenligne os hvem der er hurtigste
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg syens det svinger meget når jeg prøver nogle 3 gange hurtigere andre kun lidt hurtigere end amino.dk men det for meget svinger til jeg er hel síkker dette kan bruges helt sikkert til at sammenligne os hvem der er hurtigste
Enig.. Men den da meget sjov alligevel :-)
Det giver jo stof til eftertanke, om vi skal igang med at optimere noget, for at forbedre oplevelsen hastighedsmæssigt :-)
nu ville jeg jo kigge på helheden og ikke kun en middelmådig test.
så jeg testede golfbolde mod edb-eksperten på en lidt mere anerkendt test side se testen her
og så får i samtidig lidt inspiration til hvad jeres sider mangler/ ikke mangler
og vis folk samtidig ville ud med hvad de så giver for deres host og hvor de er hostet så kan de være der dukker et mønster op :-S
jeg er hos MLHosting til 8 kr om måneden :-)
Smart værktøj..
Som jeg kan se det slår både kaere-dagbog.dk og iDrink.dk - edb-eksperten og billigegolfbolde.dk.. Hoster ved surftown -> og iDrink.dk fylder rigtigt meget.. så det virker da lidt underligt :?