.http://dl.dropbox.com/u/2872732/index.html Ps. Hvis i kender et trykkeri må i gerne skrive. |
Fede designs! Jeg vil anbefale Tex-Tryk prøv at google ham, han er også Amino bruger.
|
Når jeg skifter kategorier bliver jeg sendt til min egen youtube kanal. Ved ikke hvorfor. Jeg synes hjemmesiden generelt er fin, men der mangler lidt farver - lidt for meget sort og hvid. Jeres FB logoet er også alt for stort efter min mening. Held og lykke med det! Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Det er skam ikke bedere kvalitet, og prisen for TexTryk er fordelagtig. Og import fra udlandet, er heller ikke altid lige til tiden.. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Mht. Det med kategori, så ved jeg det godt, vi har bare smidt nogle links ind, det bliver self rettet. Iværksættergen @ Med kvalitet mener jeg også at der ikke er eget nakke label osv. :) |
kommer der ikke andre vare end kasketter på siden det virker som en dyr investering med dankort på siden med så et lille udvalg fatter ikke hurtigt det øverste er links kunne det ikke gøres lettere at se hvor vil du sætte alle de andre under sider kontaktside mv. hvor skal der være plads forsiden til en kort intro tekst |
Super fed side, men det tager noget tid at loade siden og der mangler også flere produkter :) |
|