Der er for det første tale om en webshop med sikkerhedsudstyr (alarmer, video, tracker m.v.) Sortimentet skal på sigt udvides kraftigt. Butikken er aktiv, men der kan p.t. ikke foretages køb fra kunder. Dernæst består forretningen også i at drive virksomhed som handyman/vikarservice. Partnerskabet kan bestå i kapital og/eller ekspertise i videreudviklingen af virksomheden. Jeg søger kun yderst seriøse partnere, der bl.a kan og vil indgå aktivt med nye ideer og gå-på-mod. Du vil indgå som ligeværdig partner fra dag 1 i alle beslutningsprocesser hvad angår den specifikke shop. Det vil gøre samarbejdet en del mere praktisk, såfremt du er bosat i Jylland – det er dog ikke et must! M.h.t. den anden del af forretningen, søger jeg en (eller flere) seriøs samarbejdspartner, der har hænderne skruet rigtigt på! Det kan ikke nytte, du KUN kan finde ud af at lappe lillemors cykel. Om du har en eksisterende virksomhed som handyman/vikarbureau, eller har tanker om at starte som selvstændig, er ikke afgørende. Det afgørende er dog, du har gjort dig klart, at dét at være samarbejdspartner/selvstændig, kræver seriøsitet, effektivitet, stor fleksibilitet, diskretion samt du OVERHOLDER AFTALER – hvad enten de er skriftlige eller mundtlige! Af hensyn til det fremtidige samarbejde, vil der naturligvis skulle udfærdiges en gensidig kontrakt, som vi i fællesskab, principielt kan forfatte som vi vil. Inden du sender mig en mail, har jeg følgende ufravigelige krav: Du kan dokumentere dine færdigheder indenfor webbranchen især mht. markedsføring. Du skal i store træk beskrive, hvordan du havde tænkt dig, samarbejdet skal foregå (hhv. om du søger til shoppen eller som handyman) samt om du stiller med kapital/udstyr eller arbejdskraft (eller evt. begge dele) |
Hej Midtjysk Handyman
Jeg vil gerne høre nærmere omkring partnerskabet til webshoppen med sikkerhedsudstyr. Jeg har stor erfaring med markedsføring og salg og har arbejdet med shop og CMS systemer, SEO, online marketing i over 10år.
Se min profil her:
http://dk.linkedin.com/in/elofaber
Skal vi tage et Skype eller telefonmøde for afklaring af forventning?
Venlig hilsen
Elo Faber