Jeg står og tumler med et halvstort webprojekt og mangler i den forbindelse hjælp fra en grafiker, da mine egne egenskaber ikke er i verdensklasse.
Projektet PizzaClub er startet i forbindelse med en pizzariaejer i Aalborg og går ud på, at flere pizzariaer kan gå sammen om deres indkøb så de opnår billigere priser (i f.eks. Dagrofa, Metro, osv).
Hjemmesiden ligger lige nu på http://pizzaclub.dk:8000/ men jeg er ikke helt tilfreds med det grafiske design og tænkte om der var nogen der ville give deres feedback.
Jeg er i øvrigt på udkig efter en person, som kan kaste sidste hånd på det grafiske arbejde, så siden kommer til at være 'mere levende'.
priser går folk altid op i kan overhovedet ikke se priser på siden
hvordan levere i vare til pizza restaurant
god ide med CVR nummer på egen siden vis det haves
frem med foto hvílken typer mad vare i tilbyder
en blogger omkríng jeres emme på siden siger også der sker noget på siden
hvordan vil du videre formidle siden og hvor høj er jeres passion for vil ud i til alle din tid du vil bruge på det er afgørende og din passion og íværksættere energí det der betyder mindste er det du har af penge men de gør det lettere men er ikke det afgørende
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Lige nu kunne det være en side omkring alle former samarbejde, hvis man ser bort fra navnet og teksterne.
Der skal helt klart noget grafik ind på siden af nogle pizzaer, som er af så god billedkvalitet, at man nærmest kan dufte dem hjemme foran computeren.
I bør også på lidt længere sigt få nogle videoer ind på siden, der fortæller om konceptet, og senere hen også nogle referencer, altså medlemmer af jeres koncept, så det vækker mere tillid hos eventuelle interesserede i fremtiden.
Skrifttypen ville jeg nok ændre i den nederste bjælke, derudover så tror jeg det er billedet af pindemænd såvel som en meget kedelig semi-brun baggrund som bør ændres - alene det tror jeg kan give siden mere liv! :)
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Det med billedet af nogle pizzaer er jeg ikke helt enig i, idet hjemmesiden ikke appellerer til pizzaspisere, men til dem der rent faktisk laver pizzaerne :-).
Din video-idé er helt klart taget til overvejelse. Selvom det efterhånden er ved at være ligeså kliché som en tilhørende facebook-gruppe er det kraftedme' noget der rykker!