Hej kære Amino verden.. Jeg har besluttet at tage mig selv i nakken og prøve på at få en idé ud som jeg har gået og spekuleret på, i næsten 5 år.. hvilket er grunden til at jeg skriver her inde.. Det er et koncept baseret på andre sociale nætværkers opbyggelse såsom Youtube og Facebook, så teknologien er der ihvertfald. Jeg har ingen idé om hvor og hvordan jeg skal begynde. Jeg har ingen It/web design erfaringer eller uddannelser, men jeg har dog en HHx samt studeret Marketing Management både her hjemme og i Shanghai, så en smule buisness minded er jeg dog. Jeg har allerede tilpasset mit koncept så det indebær to målgrupper, samt en tredje mindre målgruppe der alle går op i en højer enhed med konceptet og derfor ikke misleder eller sigter efter et for bredt målgruppe.. der skal dog nævnes at det er et internationalt koncept, så der sigtes højt.. Derudover har jeg også implementeret et andet faktorer i mit koncept, der skal sikre mig at de to målgrupper VIL anvende mit koncept til deres egne karrier mæssig udvikling. Det er hidtil ikke er anvendt på nogen hjemmesider endu men teknologien er der og har endda selv set det blive brugt.. men det kræver nok noget udvikling af teknologi til hjemmesiden af en art?! Nok svært for jer at afgøre når jeg ikke lige helt siger hvad det er he he.. Jeg vil helst ikke røbe for meget, da jeg er bange for at idéen måske vil blive taget :( Derfor vil jeg også gerne vide om jeg kan beskytte mit koncept på en eller anden måde, da jeg virkelig er sikker på at den holder.. Der skal også lige nævnes at jeg ikke har den helt store budget til rådighed.. Håber på at der nogle god hjertede mennesker der ude som vil tage lidt tid til at besvare nogle spørgsmål :) |
Socialt netværks koncept.. begynder fasen! hjælp og råd søges!!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)