Hej Amino. Jeg søger en investor til en portal. Jeg uddyber gerne idéen i en PB, så har du lysten til at blive investor, så smid en PB og vi tales ved :-) Mvh. Christian |
Der er en faktor tusind eller mere til forskel på antallet af aktive investorer og de folk der søger en investor.
De fleste seriøse investorer har travlt nok med at læse de modtagne forretningsforslag, til at de selv bruger tid på aktivt at opsøge tilfældige folk der ikke engang løfter sløret for meget mere end at det er noget på internettet.
Det har de ganske enkelt set før.
Mit råd til dig er at sætte dig nogle kriterier op for hvad det er du søger, er det bare dumme penge, en aktiv medspiller eller en helt tredje ting? Og når du har styr på det, få kigget på et budget, få lagt en plan for den første periode af dit projekts liv.
Når du er nået dertil (det ved jeg jo ikke om du er nu) så tager du fat på jagten med at finde den profil du søger.
Hvis det kun er mindre beløb du mangler (<1 mio) er det min erfaring at bankerne er til at snakke med igen, nu om dage. Men det kræver naturligvis at du selv har noget at skyde i det så de ikke skal løbe hele risikoen. Til gengæld ejer du så også det hele selv