Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du lave mine nye affiliate-sider?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:38

Du er velkommen til at smide en pb' med din mail hvis du ikke har fundet en endnu, har tid til at opsætte dem imorgen hvis det har interesse - og prisen skal nok være konkurrencedygtig. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 21:34

Tak for alle jeres svar.

Jeg har nu fundet en til at lave min side om pengelån - det blev en ung gut som manglede en reference så det var lige som det skulle være.

Jeg leder stadig efter en til at kigge på min side om charterrejser.

Her er tale om en side som er godt placeret på google, har en del besøgende, har nogle endnu ikke offentliggjorte kvalitetsartikler men som jeg simpelthen ikke ved hvordan jeg skal sætte op så den konverterer godt.

Derfor søger jeg også nogle med noget god affiliate-erfaring til at hjælpe mig med at opsætte siden. Betalingen vil selvfølgelig være tilsvarende, så jeg forventer ikke en ung gut til under 1000 kr.

Det kunne også være muligt at lave et samarbejde hvor jeg stod for SEO og den jeg søger så "drev" siden og fik en %-mæssig andel af salgene.

.

.

Bottom line er at jeg har en side højt oppe på google som jeg ikke ved hvordan jeg tjener (mange) penge på - så hvis du ved det så skriv til mig nu Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:37

Philip:
det blev en ung gut

Nu er vi jo lige gamle :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 21:43

IværksætterGen:

Philip:
det blev en ung gut

Nu er vi jo lige gamle :)

Har heller aldrig påstået jeg ikke var en ung gut selv Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:49

haha :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)