Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af OEM tablets i KINA

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.  (opretter lige en ny tråd)

Lad os sige:

Jeg vil købe tablets i kina (nogle af dem kan måske godt ligne apples på en prik) 

Jeg kan forstå at der er det man kalder "det grå marked" altså hvor man kan købe OEM dele som de vist nok kalder det. Apple får produceret delen i kina, men putter logo mm. på derhjemme. Men man kan så købe disse tilsyneladende "originale" dele men uden logo på i kina = det grå marked.

Må man sælge dem??  Håber der er en smart amino som ved noget om det her. Det er virkelig et minefelt at handle derovre. Vil jo gerne bare finde nogle gode leverandører så jeg kan få det hele op at køre:)

PS. Hvor kan man blive klogere på designbeskyttelse? Hvis nu 2 produkter ligner hinanden, men den ene har en ekstra knap..Hva så?

glæder mig til at høre fra jer. 

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er Apples design, så må du ikke - de er beskyttede af varemærker. Virksomhederne i Kina må heller ikke sælge dem til andre.

Og jeg garanterer dig at du vil stå med en millionregning.

Hvis der er tale om en (helt eller delvist) tro kopi af et andet produkt, så er det varemærkeforfalskning, også selv om det teknisk set er samme produkt. Og det kan være strafbart.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)