Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT har ringet og sagt ...

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det der panlegris er ikke så populært i norge, de har åbenbart et hade forum for alle der er blevet snydt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kærestes svoger hoppede desværre med på bølgen og blev taget ved røven af Panlegis. 

De ringede til ham og krævede 750 euro for omkostninger, så ringede de igen og ville have 182.000 for at være medlem af et eller andet. 

Han snakkede med sin revisor som sagde at i de 20 år han har arbejdet har han aldrig hørt om dem. Han gik derefter til politiet hvor de sagde at firmaet var reel nok, og at der ikke var noget at komme efter.

Nu han så gået op til skat for at snakke med dem. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Undskyld!

Jeg sprang en sikring, og røg ned på et niveau hvor jeg var med til at gøre det hele værre end det var og behøvede at være. Som Martin skriver (tak for de rosende ord btw) er det noget jeg arbejder med ... det er for mig pt. kun et problem jeg har haft ifht. Amino ... IRL og andre steder på nettet hidser jeg mig aldrig op på den måde, jeg tror det hænger sammen med at jeg har været på Amino så længe og føler et stort medansvar for at det er godt og informativt sted at være.

Men som sagt, dem af jer der følger min blog ved at, jeg er igang med at redesigne mit liv ... den synlige faktor handler om min vægt, men dertil hører også en forårsrengøring af min personlighed og rent personligt har jeg sagt farvel til en række venner/bekendte som tager mere end de giver, ligesom jeg har afskaffet en masse aktiviteter som i bund og grund ikke tilfører mig som person nogen form for positiv værdi.

Nytteløse diskussioner på Amino falder i samme kategori, derfor har jeg selvfølgelig arbejdet med at minimere omfanget af dem, og de af jer som var her for 3-4 år siden ved også at det er blevet MEGET bedre :-) Både med mig, men også generelt på Amino, og det er jo fedt :-)

Så kort og godt, jeg undskylder ikke for DET jeg sagde men for MÅDEN JEG SAGDE DET PÅ. Beklager meget, jeg skal sørge for det ikke sker igen!

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Undskyld!

Jeg sprang en sikring,

Det er vel hvad der kan ske for os alle... (selvom man tilstræber at lade være)

 

Men det kunne være vi skulle spørge Martin om ikke vi kunne få en lille atombombe smilie til ære for dig Wink

Fra Holsted
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Be manden ringe til mig, så skal jeg fortælle ham hvordan tingene hænger sammen :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også blevet ringet op af dem idag. Han blev ved med at forklare at jeg ikke kunne have et enkeltmands firma og være på dagpenge samtidig, men det kunne jeg godt med et SMBA (Selskab med begrænset ansvar) som han kaldte det for. Hvilket han åbenbart heller ikke ved noget om. Og min firma starter først til Januar, men det var vigtigt jeg opretted det idag. Kunne dog med nød godt vente til i morgen, men så skulle jeg også betale der. 5200 incl moms, men når jeg trak det fra, gav det mig kun en udgift på 3000. Men han var fuld af gode ider. Han fortalte han ringed på vejne af selskabsstyrrelsen, hvilker han i hvertifald ikke gør. Og han glemte også lige at fortælle at den pris han kom med ikke var til selvskabsstyrelsen, men til ham selv. Det var kun igennem dem man kunne gøre det. Og det er løgn og direkte svindel og sige.

Men han får ikke en rød øre af mig. Har derimod kontaktet en god gammel klasseven der heldigvis er Anklager ved statsadvokaten, som gerne vil høre lidt mere om det.

Håber han endag selv bliver bedreget sådan et svin.

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget nyt fra SKAT? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha fup og fidus...

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)