Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal i radioen i morgen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal optræde på DR Midt og Vestjylland i morgen ca. 9.15 og igen lidt senere.

Jeg skal gøre mig klog på et konkret bro-projekts betydning for befolkningstilvæksten på Jegindø - og så får jeg lov at perspektivere lidt.

Jeg skal tage udgangspunkt i et projekt om tilflytning til Nordvestjylland, som jeg er projektleder på, og mit mål er at nå at nævne webadressen min. fem gange. Desuden vil jeg tilstræbe at benævne mig selv "professionel fundraiser og projektmager" mindst én gang, hvilket kan blive vanskeligt, da jeg ikke har været fundraiser på det bro-projekt, som udsendelsen tager udgangspunkt i.

Jeg er ved at forberede nogle hele sætnigner, som jeg skal have fyret af, men ellers tager jeg det ovenfra og ned.

Jeg glæder mig rigtig meget.

mvh Hans

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:45
Hej Hans,

Det lyder rigtig spændende! Jeg kender godt selv forberedelserne til radiointerviews og ved af erfaring, at der er mange ting man gerne vil have med, men det kræver list og snedighed at få sagt alt det, man gerne vil ;-)

Jeg ønsker dig held og lykke. Kan du ikke poste en URL til udsendelsen når den engang kommer på nettet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Det lyder spændende! Lad høre, hvordan det er gået. Nu flytter vi jo vestpå, om Vemb er Nordvestjylland, ved jeg ikke. Men det er et dejligt sted
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:46
Det gik simpelt hen ad Helgoland til.

Jeg var blevet "lovet" at skulle deltage i to indslag á 5 minutter. Det blev kun til ét.

Journalisten kunne ikke huske mit navn, da vi var direkte på og sagde:

"og her ved siden af mig står.... en mand ..... med et kamera .... og du har gjort noget for at få folk til at flytte til Nordvestjylland .... Hans Stokholm Kjer - hvilken betydning mener du projektet har i den sammenhæng?"

Jeg fortalte så kort, at folk godt kan lide at bo, hvor der er pænt, hvorefter jeg blev afbrudt med: "og hvordan synes du så vandet ser ud i dag?"

Jeg havde ikke nogen chance for at sige andet end at vandet var pænt i solskin. Jeg var ikke i stand til at bruge nogle af de formuleringer, jeg havde forberedt, for nu var indslaget åbenbart slut.

Det mest positive var, at journalisten sagde pænt tak bagefter, og at hun venligt tog imod mit visitkort.

Desuden kan jeg ikke finde indslaget på nettet - det er også meget positivt, da jeg jo ellers ville have været nødt til at lægge et link til det her.

Nå pyt.

Der kommer en journalist på besøg på mandag.

Han skal lave noget længere, som kun handler om mig - det er også et langt mere interessant emne end byggeprojekter og vandmiljø.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)