Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en dims der kan hente alt mit meta-stuff for mig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har arvet et site med omkring 600 sider, som får trafik fra Google, hvoraf ca. de 300 får nok til at det kan betale sig at arbejde med meta-descriptions og keywords.

Det er mange, og det tager en evighed at skaffe mig et overblik over hvilke der har meta-descriptions og hvilke der ikke har, og hvilke meta-descriptions og titles der trænger til en kærlig hånd.

Er der nogen der kender et værktøj der kan crawle mit site for mig og give mig alt mit meta-stuff i et format hvorjeg kan danne mig et overblik over det, evt. i et format hvor jeg kan arbejde med det som data og sammenholde det med andre datakilder i f.eks. excell?

...og nej, CMS'et er desværre ikke wordpress, Joomla eller noget som helst der ligner - så plugins er ikke en løsning :o(

Bedste hilsner og på forhånd tak!

Martin

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg vil mene at du kan tage brug af et program som hedder website auditor fra link-assistant.com

Det kan du også bruge til mange andre ting, men det giver dig også et overblik over blandt andet title, Meta Description og Meta Keywords. Og du kan samtidig bruge det til mange andre ting. Kan du ikke klare dig med den gratis udgave du kan hente, kan jeg klart sige at det er pengene værd på rigtig mange punkter.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener google webmaster tool kan hjælpe dig noget af vejen, kig under  HTML-forslag

Ellers kan jeg anbefale http://www.seoadministrator.com/ du kan få det gratis hvis du vil linke til dem.

Virker godt og har en masse functioner...

 

Mvh Martin

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Webmaster tool giver ikke en komplet oversigt over meta-stuff - kun de steder hvor der er dublikeret titles eller descriptions, hvilket også er fint, men ikke helt det jeg leder efter.

Link assistant gjorde heller ikke helt tricket for mig. Der er ikke noget som giver mig en komplet oversigt over alle mine meta-ting, selvom det bestemt ser ud til at være et rigtigt fint SEO-værktøj.

http://www.seoadministrator.com/ ser ud til at gøre tricket ud fra deres produktbeskrivelser. Det prøver jeg!

Tak skal I have!

Den anden Martin

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mart:
Link assistant gjorde heller ikke helt tricket for mig. Der er ikke noget som giver mig en komplet oversigt over alle mine meta-ting, selvom det bestemt ser ud til at være et rigtigt fint SEO-værktøj.
Tror du bruger værktøjet forkert så. for jeg får nemlig en komplet oversigt over alle de sider jeg har på min hjemmeside, og de data du efterspørger her. husk jeg snakker om programmet "Website Auditor"

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for dit svar. Ja et eller andet er der i hvert fald galt. Når jeg crawler sitet med website auditor, så returnerer den 6 sider - det var ikke mange (og så viser den mig kun en fordi det er en trial, hvilket også er fair nok)

Efter at have givet det en chance til kan jeg se at mit metastuff var lige under næsen på mig i hovedbilledet, mens jeg ledte efter det i alle menuerne. Fantastisk. Jeg kan se at jeg manuelt kan putte sider ind, og så henter den mit metastuff - det er godt nok til mig jeg kan bare bruge noget andet til at crawle sitet for url'er.

-Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)