Hej alle Aminoer! Ja det er sandt. Jeg arbejder gratis 29. juli 2011. Hvorfor?Grunden til at jeg gerne vil arbejde gratis, er simpelthen fordi at jeg gerne vil donere penge til Afrika. Det er det udsatte område i den østlige del, som også kaldes for Afrikas Horn. Der er sikkert også en masse af jer derude, som ikke har fået doneret endnu, men det kan du få gjort på en anderledes måde nu. Jeg føler, at det er min pligt som menneske at donere til andre mennesker, som har brug for hjælp. Mennesker bør hjælpe andre mennesker, uanset race og tro. Hvordan?Jeg vil støtte Afrika ved at donere 100% af omsætningen på fredag til Afrikas Horn. Du kan hjælpe med dette foretagende, hvis du bestiller en artikel hos mig. Al omsætningen af artikler som bestilles til i morgen bliver altså sendt videre til Afrika. Jeg får ikke nogen økonomisk gevinst. Forhåbentlig er der mange Aminoer der mangler tekst til deres hjemmeside, så vi kan få sendt mange penge af sted. Hvad?Det drejer sig om salget af en 400 ords tekst til 125 kroner eksklusiv moms. Du kan læse meget mere om hvem jeg har arbejdet for og hvad jeg kan levere på min hjemmeside om seo artikler. Der vil du også se, at jeg har haft artikler i online avisen BT. Som førnævnt, så vil omsætningen eksklusiv moms blive sendt videre til en nødhjælpsorganisation, som hjælper Afrikas Horn, hvor millioner af mennesker er truet af hungersnød pga. tørken. Du kan bestille artikler over en privat besked, eller ved at benytte kontakt-formularen på min hjemmeside. Jeg tager ikke nogle procenter af de bestillinger der kommer igennem denne tråd, da det 100% går videre til en nødhjælpsorganisation. Jeg har en grænse for hvor mange artikler jeg kan skrive, men jeg vil presse mig selv til det yderste, så der kan ryge flere penge til Afrika. Derfor håber jeg at i vil bestille tekst til jeres hjemmeside. Der vil komme en opdatering i weekenden om hvor mange penge der er sendt til Afrika. |
Hej Faz
Sikke et fantastisk initiativ . Jeg er fuld af respekt og beundring!
Jeg selv skal ikke have udarbejdet tekster til mit site, der annonceres den 15. August. Men jeg har en del mindre tekster, jeg ønsker gennemrettet for småfejl og specielt tegnsætning. Jeg skyder på, at det vil tage en 30-40 minutter. Kunne det måske være et afbræk mellem artikelskrivningerne?
Blot en tanke..