Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Topplacering på Google

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke I har pengene, så tror jeg I kommer længst ved at klare det hele selv. Jeg tror godt at man ved 2 timers dagligt arbejde med linkbuilding i ca. 2 år, vil kunne komme i top  på ét af de to ord.

Vh. Peter

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bestemt ikke ekspert i linkbuilding. Men det virker på mig som om, at hvis du køber Amino Plus herinde og så skriver 10 indlæg om dagen med signatur, så har du klaret halvdelen af din linkbuilding. Den anden halvdel får du ved at oprette en blog og fortælle om dine oplevelser på Phillipinerne som selvstændig og har selvfølgelig en masse links til den side du ønsker at ranke højt for. Den sidste del er at tilmelde dig danske linkkataloger (søg på google efter: liste efter danske linkkataloger) og skrive kommentarer på blogs indenfor dine emner (søg på google efter: blog søgeord).

Ved ovenstående type links skal der en del til. Afsæt 1-2 timer om dagen og du vil se resultater efter et par måneder. De rigtig gode links vil du få, hvis du kan få en avis eller andre nyhedsmedier til at skrive et par artikler om dig og din virksomhed. Lav en pressemeddelelse med en god vinkel, så kan du være heldig.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har seo og placering i søgemaskiner så stor betydelse?

Alltså bliver "peters telemarketing"  der ligger som NR 1 i google valgt fremfor "hansens telemarketing der ikke ligger lige så godt.

Med andre ord er det ikke bedre at satse på at levere et godt produkt så at man kan blive anbefalet af ens kunder?  

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_n

Det er 2 forskellige ting i min verden.

1. Mund til mund og gode kunderelationer er super godt.
2. God SEO er super godt.

Men om det ene er bedre end det andet kan man vist ikke stille op mod hinanden, så enkelt. Optimalt set er begge dele jo bedst have på en gang. At have gode kunderelationer "leads" og have god SEO. win/win.

Thomas Kjær

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:

Har seo og placering i søgemaskiner så stor betydelse?

Alltså bliver "peters telemarketing"  der ligger som NR 1 i google valgt fremfor "hansens telemarketing der ikke ligger lige så godt.

Med andre ord er det ikke bedre at satse på at levere et godt produkt så at man kan blive anbefalet af ens kunder?  

Det er lidt firkantet at stille det sådan op. Du bør have en kombination af disse. Derfor vælger mange, at hyre en SEO-ekspert udefra til den tekniske del, så de selv kan fokusere 100 % på forretningen og på at yde god service.

Men SEO er jo billig og effektiv markedsføring på den lange bane i forhold til så mange andre annonceringsmuligheder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:

Har seo og placering i søgemaskiner så stor betydelse?

Alltså bliver "peters telemarketing"  der ligger som NR 1 i google valgt fremfor "hansens telemarketing der ikke ligger lige så godt.

Med andre ord er det ikke bedre at satse på at levere et godt produkt så at man kan blive anbefalet af ens kunder?  

´

faktiske ramt plet det er en del af SEÓ at levere tilfreds kunder det giver gode artikler og links til din siden til dig og det er de billigste de tilfreds kunder de skriver løs gratis om jer og giver jer én masse SEO

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Få kontakt til en seo ekspert til at lave det for dig.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)