Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Musikalsk meditation..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

så lige et indslag på TV2 omkring musik der kan være bruges lidt som ''meditation''..
Altså det kan:
Afstresse
Øge konsentrationen
Og alt det andet der..

ville lige høre om der var nogen herinde der havde noget godt musik til dette?.

Personligt høre jeg selv meget Trentemøller, hvilket jeg faktisk godt kan mærke har en virkning, til tider.. Især hvis man er kerativ og arbejder..

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 18:28
Jeg lytter til alt fra Rammstein ( hørte forleden dag at metal er afstressende ) til lounge, filmusik, salsa og andre velsmurte rytmer..

Kan ikke undvære musik når jeg skal arbejde.. Og være kreativ..

Mange hilsner:/Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:53
Min radio blev lige skippet for et par uger siden, på grund af vi skulle til at betale licens, og jeg kan ikke arbejde uden musik, så nu må jeg sidde med høretelefoner og være total usocial. Men så står den på p3 og de sorte spejdere, det er ren humor og afslapning ;-)

Ellers hører jeg også meget forskelligt, lige nu er det Kent, men ellers kan det være lige fra The Sounds, Cardigans, hmm ja er lidt vild med svensk musik ;-) til Nirvana, Muse, The Killers, Oasis, Smashing pumpkins, Blondie, U2 ja you name it.

Og er man til sådan musik er Y-Rock on xpn et must, men kan desværre kun hører det her hjemme :-(

Edit: og i den sammenhæng kan jo nævnes Kattensværn slag sangen, den er mega fed... eller den er faktisk så ringe at den er mega fed
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)