Hej aminoer. Jeg har i min bank 3 kontoer, forretningskonto og 2 private. For lidt tid siden gik den ene af mine privatkontoer i minus, hvorefter banken valgte at overføre penge fra min forretningskonto og direkte over på min privatkonto som var gået i minus uden min tilladelse. Forleden dag var jeg så nede i min bank og tale med min rådgiver for at høre hvorfor de havde gjort dette, og forklarede blot, at det jo var fordi min ene privatkonto var gået i minus, og det kunne de jo ikke have skete. Kan en bank virkelig tillade sig at gøre dette, uden at jeg har sagt god for det? Jeg syntes virkelig det er svinsk gjort, og overvejer kraftigt at skfite bank, og i såfald hvilken bank vil i anbefale mig? Med venlig hilsen, |
Nordea? Dengang jeg havde perioder med minus på min konto, der lavet de det trick med at om rokere på mine kontoer så der ikke var nogle der står i Minus.
Det gør vel ingen forskel for dig om de står det ene eller andet sted? Og hvis du har et ikke-ok overtræk så er det da klart at de gerne vil have pengene dækket.