Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal prøve noget helt nyt - kan du hjælpe mig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil prøve noget helt nyt af på vores webshop - vi får rigtig mange besøgende hver måned, desværre er konverteringen ikke fantatisk, ikke at den skraber bunden, men ville gerne have den længere op. Og jeg vil gerne se om det f.eks. er prisen på vores produkter der er for høj eller om der måske skal andre produkter på siden, men må ligesom tage det lidt i steps for at udelukke nogle muligheder, og lige netop August måned har været stabil over de seneste år, så har netop i denne måned et godt sammenligningsgrundlag.

Derfor har vi nu valgt at vi i August måned vil lave et stort UDSALG, hvor man kan hente store rabatter mv. - men jeg skulle gerne få bredt budskabet bedst muligt og derfor ville jeg høre om der er nogen der har nogle portaler, forums eller andre hjemmesider med god traffik som ville være behjælpelige med og sprede budskabet. - Jeg kan ikke lige pt. betale store beløb for banner plads mv. men måske man kunne finde en attraktiv løsning alligevel på den ene eller anden måde.

Håber der er nogle Aminoer der vil hjælpe mig lidt på vej med mit lille eksperiment.

Bendtsen

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 22:52

Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men hvis du har tid, så prøv at undersøge nogle fremtrædende personer på nogle forum der kunne være interesseret i dine produkter, og betale dem for at pushe dine produkter med en post eller to?

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:00

Hej Bendtsen,

For at hjælpe dig med annonceringsmuligheder, så kræver det at vi ved hvad der skal annonceres for? Hvis du sælger hesteudstyr, så er min cykel portal nok ikke så interessant.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)