Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google+ under 18 :(

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

Jeg fik en invitation til Google+ men da jeg er under 18 kunne jeg ikke få  adgang, men jeg vil rigtig gerne teste Google+ men jeg kan ikke komme til at taste min fødselsdag igen og skrive at jeg er over 18.

Hver gang jeg prøver for jeg bare en fejlmeddelse om at jeg ikke kan deltage.

Er der virkelig ikke en måde man som under 18 kan deltage i Google+ og hvordan kan jeg komme til at skrive min fødselsdag igen, så jeg kan angive et andet årstal???

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:25

De er alligevel ikke helt så dumme, at du bare kan ændre det ;-)

Men du kan oprette en ny Google/Gmail-konto, uden at knytte den på nogen måde til den gamle.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 15:38

Hej sune

Ja men på en måde er det jo også lidt åndsvagt hvis man er født i 1985 og kommer ved en fejl til at sige 1995 - at ens mail så bare er fastlåst.

Men kan man godt ændre sin fødselsdag på Google+ altså så når jeg om et år bliver 18, ændrer min alder tilbage til det korrekte år?

De bedste hilsner
Emil 

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:42

Der er ikke rigtig noget sted at angive alder på Google+.
Desuden skal du vidst heller ikke angive alder når du opretter en Google Konto, men mange er kommet i klemme, fordi der er et "hemmeligt spørgsmål" angående ens fødselsdato.

Der går mange rygter om hvor Google finder alle de oplysninger om brugerne - jeg forestiller mig bare, at hvis man fx bruger samme e-mail på sin Facebook, så finder den informationerne der.

Ihvertfald har jeg ikke haft behov for at skrive, ændre eller overhovedet se min eller andres alder på Google+ og mindes aldrig nogensinde at have indtastet min alder ved oprettelse af en Google-konto.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 15:47

Sune Westphalen:

Der er ikke rigtig noget sted at angive alder på Google+.
Desuden skal du vidst heller ikke angive alder når du opretter en Google Konto, men mange er kommet i klemme, fordi der er et "hemmeligt spørgsmål" angående ens fødselsdato.

Der går mange rygter om hvor Google finder alle de oplysninger om brugerne - jeg forestiller mig bare, at hvis man fx bruger samme e-mail på sin Facebook, så finder den informationerne der.

Ihvertfald har jeg ikke haft behov for at skrive, ændre eller overhovedet se min eller andres alder på Google+ og mindes aldrig nogensinde at have indtastet min alder ved oprettelse af en Google-konto.

Jo jeg har lige oprettet på google+ og den spørger efter fødselsdato og år. Ikke for at oprette googlekonto, men for at oprette google+ altså

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 16:55

jannie N:

Jo jeg har lige oprettet på google+ og den spørger efter fødselsdato og år. Ikke for at oprette googlekonto, men for at oprette google+ altså

Ja i know, og det var der jeg kom til at sige jeg var under 18 - som så ikke kan laves om, og den vil ikke lade mig lave det om :( 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)