Hey Jeg har længe gået og tænk at starte på et projekt på deltid ved siden af mit atbejde og se hvor det bærer hen af..... Jeg har ikke rigtigt noget at gå igang med,har da 2 - 3 ideer som jeg lige skal have undersøgt nærmere. Jeg søger en ærlig og loyal partner som måske også står med en ide, eller vi kan finde på en ide sammen Jeg er 30 år og bor i KBH området. |
partner søges kbh område
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Sidder lidt med lignende tanker. Har selv været ved at tage springet og mener det er ved at være på tide. Kan du løfte lidt af sløret for hvad du har i tankerne, så vil jeg gerne høre det. Jeg har selv et bredt netværk, en masse ideer og nogle gode og bredde erfaringer fra forskellige aktiviteter. Du kan jo google mig. mvh Jakob Steen Madsen magni.dk@gmail.com |
Hej Det lyder interessant. Jeg er selv startet op i det små ved siden af arbejdet med nedenstående shops, men kan godt se fordelene i at være to eller flere. Jeg er 35, arbejder i københavn men bor Roskilde. |
Hej. Jeg sidder selv med samme tanker. Foruden mit faste arbejde, har jeg en del fritid og jeg har også nogle ideer. Kunne du evt maile til mig om dine ideer ? Venlig hilsen CS. |
Hej Hasdo! Udover hvad fremgår af nedenstående web-adresse pusler jeg også med andre forretningsudviklingstiltag og søger kontakt med ligestillede der ser mulighederne i at turde: - at turde er at miste fodfæste for en tid - ikke at turde er at miste sig selv for altid - Så send mig en mail og lad os sammen se på mulighederne! Hilsen john sommer |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
i København. Jeg går selv rundt med en masse forskellige idéer, men synes lige at jeg mangler et diskutere dem igennem med et par andre og have nogen at starte det op sammen med. |
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)