Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WordPress-sides kontaktformular

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Fra  pædråd.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg har oprettet en hjemmeside for mit lille, nyopstartede firma, men jeg har et stort problem; kontaktformularen virker ikke i Internet Explorer 8 og ældre. Firefox og Chrome fungerer fint men ikke IE.

Jeg skrev til ham, jeg har købt template'en af og han siger, at jeg skal opdatere sendmail.php. Det har jeg prøvet og det virker stadig ikke. Hvad gør jeg?

Jeg er ikke særlig teknisk og jeg har brugt meget tid på, bare at fatte hvordan en template fungerer, så hvis I eventuelt kan bryde det ned i letforståelige bidder ville det være fantastisk.

Siden er:   www.pædråd.dk/kontakt

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:10

Hej Starpen,

Hvad skriver han du skal opdatere i sendmail.php? det burde ikke være så svært.

Alternativt så vælg en anden kontaktformular (altså et plugin), der findes rigtig mange.

Dbh
Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  pædråd.dk Skrevet kl. 20:17

Han skriver bare, at jeg skal hente den nyeste version af template'en og opdatere filen. Jeg har prøvet at gøre, som han siger, men der sker ikke noget som helst.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 20:20
Hej starpen

Du kan evt. prøve med et plugin der hedder "contact 7". Det virker upåklageligt og du kan tilpasse det, som du har lyst.

Jeg kan evt. sætte det op for dig, hvis du ikke er så teknisk.

God aften
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  pædråd.dk Skrevet kl. 20:22

Jeg er absolut det modsatte af teknisk. Jeg har fået anbefalet det plugin og jeg har også hentet og aktiveret det, men jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre med det. Gider du hjælpe?

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 20:57
Ja vil du smide mig en pb med oplysninger til /wp-admin, hvilken email kontaktformularen skal sende til og felter i formularen.

Jeg har pt. kun min ipad og ved ikke helt om jeg kan gøre det over denne. Ellers bliver det først i morgen tidligt.
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:01

Gün Üret:

Du kan evt. prøve med et plugin der hedder "contact 7". Det virker upåklageligt og du kan tilpasse det, som du har lyst.

Følg Güns gode råd. Pil op til Contact Form 7 herfra.

Og når du bliver lidt mere tryg ved WordPress, så læs også denne tråd omkring essentielle WordPress plugins.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)